Η εφαρμογή «CRM» και η υιοθέτηση τους από ελληνικές επιχειρήσεις

Λιάκου, Μαρία (2021) Η εφαρμογή «CRM» και η υιοθέτηση τους από ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
LX62_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (904kB)

Abstract

Τα CRM συστήματα απευθύνονται σε επιχειρήσεις οι οποίες θέλουν να βελτιοποιήσουν τη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες τους. Σκοπός της πτυχιακής αυτής εργασίας είναι η κατανόηση των CRM συστημάτων, η ανάγκη της ύπαρξης τους σε μία επιχείριση καθώς και τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρίες σημειώνουν επιτυχία με την υιοθέτηση τους. Επιπροσθέτως, η εργασία αποσκοπεί στο να εντοπιστούν οι τομείς στους οποίους οι εταιρίες επιτυγχάνουν κέρδος από μία τέτοια επένδυση. Για να επιτευχθεί ο σκοπός αυτός η έρευνα βασίστηκε σε περιπτώσεις μελέτης

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Πιτόσκα Ηλέκτρα
Uncontrolled Keywords: Customer Relationship Management (CRM), Σύστημα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων, Marketing, Πελατοκεντική φιλοσοφία
Subjects: C > CRM (Customer relationship management)
Π > Πελατειακές σχέσεις
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 02 Jun 2022 08:38
Last Modified: 08 Jun 2022 10:16
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11683

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top