Πως το ψηφιακό Μάρκετινγκ βοήθησε μια επιχείρηση κατά την διάρκεια του Κορονοϊού

Ντιζέ, Χριστίνα Ι. (2021) Πως το ψηφιακό Μάρκετινγκ βοήθησε μια επιχείρηση κατά την διάρκεια του Κορονοϊού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D9_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παγκόσμια πανδημία του Covid-19, έχει επιφέρει τεράστιο αντίκτυπο σε διάφορους τομείς της οικονομικής και κοινωνικής ζωής των ατόμων. Το Ψηφιακό Μάρκετινγκ και η διαφήμιση δεν θα μπορούσαν να αποτελέσουν εξαίρεση. Ωστόσο, αντιθέτως από την πλειονότητα των οικονομικών κλάδων και βιομηχανιών όπου η πανδημία είχε κυρίως αρνητικά αποτελέσματα, στο ψηφιακό μάρκετινγκ αυτά ήταν ως επί το πλείστων θετικά. Ο ιός δημιούργησε πολλές αβεβαιότητες μεταξύ πελατών και εμπόρων, όσον αφορά την υγεία, την κοινωνική ζωή, οικονομική σταθερότητα, απασχόληση κ.λπ.. Ταυτόχρονα, οδήγησε και σε αλλαγές της καθημερινής συμπεριφοράς όπως η απομακρυσμένη εργασία, η υιοθέτηση σχολικής εκπαίδευσης στο σπίτι, ο μεγαλύτερος χρόνος στο Διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η αυξημένη προσοχή στην υγεία και υγιεινή, η αποφυγή πολυσύχναστων περιοχών, η στροφή προς διαδικτυακό περιεχόμενο κ.λπ. Η αλλαγή συμπεριφοράς, επέφερε μια στροφή προς τις ψηφιακές πλατφόρμες και το ψηφιακό περιεχόμενο, η οποία δημιούργησε νέες ευκαιρίες για τους εμπόρους και τις εμπορικές μάρκες να συνδεθούν ψηφιακά με τους πελάτες τους σήμερα, περισσότερο από ποτέ. Η επιχειρηματική δραστηριότητα δέχτηκε μεγάλο πλήγμα και η «απόσταση» που δίνει το διαδίκτυο από την φυσική πραγματικότητα, αποτέλεσε την βάση για την συνέχιση της λειτουργίας πολλών επιχειρήσεων. Η ψηφιοποίηση της επιχειρηματικής δραστηριότητας αποτέλεσε μονόδρομο για πολλές επιχειρήσεις ενώ άλλες απλά επέσπευσαν τις διαδικασίες ψηφιοποίησής τους. Αυτή όλη η μετατόπιση επηρέασε και το ψηφιακό μάρκετινγκ που πλέον αποτελεί το κύριο και σε πολλές περιπτώσεις το μοναδικό μέσο μάρκετινγκ, για αρκετούς κλάδους της βιομηχανίας. Αυτή η εργασία δημιουργήθηκε αφενός, σε μια προσπάθεια να τονιστεί, να αναλυθεί και να κατανοηθεί ο αντίκτυπος της πανδημίας COVID-19 στο ψηφιακό μάρκετινγκ και αφετέρου, να ερευνηθεί το κατά πόσο το ψηφιακό μάρκετινγκ βοήθησε τις επιχειρήσεις την περίοδο αυτήν.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Πανδημία COVID-19, Ψηφιοποίηση επιχειρήσεων, Μελέτες περιπτώσεων
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Ε > Επιχειρήσεις
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 03 Mar 2022 09:12
Last Modified: 03 Mar 2022 09:12
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11598

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top