Πάντου, Δέσποινα (2019) Τουρισμός και digital marketing: μελέτη περίπτωσης το νησί της Λευκάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC37_2021.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η αρχή της ιστορίας του τουρισμού συναντάται την αρχαιότητα, η μορφή του βέβαια όπως είναι γνωστή στη σύγχρονη εποχή διαφοροποιείται από το παρελθόν. Ο τουρισμός σήμερα αποτελεί ισχυρή βιομηχανία που συνδράμει στην διεθνή και εγχώρια οικονομία. Κατηγοριοποιείται σε διάφορα είδη και καλύπτει διαφορετικές ανάγκες με την πιο ισχυρή να αφορά άμεσα τη ψυχαγωγία και την επιθυμία για μάθηση και εξερεύνηση του ατόμου. Στην τουριστική βιομηχανία, όπως και σε κάθε τομέα που αφορά την επιχειρηματικότητα, όλες οι τεχνικές και τα μέσα προώθησης και προβολής έχουν άμεση σχέση με τον τομέα του marketing. Το marketing με τη σειρά του είναι ποικιλόμορφο και πολύπλοκο και ιστορικά διακρίνεται η ύπαρξη του αιώνες. Marketing εκτός από τις τεχνικές και τα μέσα που χρησιμοποιεί μία επιχείρηση θεωρείται και μία λέξη, μία εικόνα, ένα λογοπαίγνιο κ.λπ. Η ραγδαία εξέλιξη του διαδικτύου ωστόσο, έφερε στην επιφάνεια έναν καινούριο κόσμο πληροφορίας και παροχών. Τόσο τα ατομικά όσο και τα επιχειρησιακά οφέλη είναι πολυάριθμα. Οι καταναλωτές πλέον έχουν πρόσβαση σε διαδικτυακή πληροφόρηση, εξερεύνηση, αγορά, επικοινωνία, εργασία κ.α. Οι επιχειρήσεις επωφελήθηκαν από τα νέα εργαλεία διαφήμισης και προώθησης του διαδικτύου που ουσιαστικά απαρτίζουν το σύγχρονο είδος marketing, το ψηφιακό marketing. To ψηφιακό marketing, ουσιαστικά αφορά όλες τις τεχνικές που προϋπήρχαν στο παραδοσιακό marketing που συμβαίνουν όμως στο διαδίκτυο. Έτσι λοιπόν οι νέες μέθοδοι προσέφεραν ένα πλήθος εργαλείων στις επιχειρήσεις, στις βιομηχανίες και κατά επέκταση στον τουρισμό. Ο τουρισμός μέσω του ψηφιακού marketing δημιούργησε την επιλογή και τις υπηρεσίες όπως ηλεκτρονική διαφήμισης, ηλεκτρονική προβολή τουριστικών προορισμών και καταλυμάτων, ηλεκτρονική κράτηση σε εισιτήρια ακτοπλοϊκά, αεροπορικά κ.λπ. και φυσικά την αναζήτηση πληροφοριών και οργάνωση ολόκληρων ταξιδιών μέσω διαδικτύου για τους καταναλωτές-τουρίστες. Σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του τουρισμού διαδικτυακά κατέχουν και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) τα οποία πρωταρχικά δημιουργήθηκαν για την διευκόλυνση της εξ αποστάσεως επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων και στη συνέχεια απέκτησαν άμεση σχέση με την δράση και την προβολή των επιχειρήσεων. Σκοπός λοιπόν την παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση της συμβολής των νέων τεχνολογιών και του διαδικτύου στην επιχειρηματικότητα και ειδικότερα στον τουρισμό, η αποσαφήνιση όρων όπως το «Marketing», το «Digital marketing», των «Social Media», του «Τουρισμού» κ.λπ. και η έρευνα για το πως εφαρμόζονται οι προαναφερόμενες μέθοδοι από του επιχειρηματίες στη Λευκάδα, αλλά και η άποψη των καταναλωτών-τουριστών για τις λειτουργίες του τουρισμού στο νησί. Το αντικείμενο της εργασίας αφορά την επεξήγηση του digital marketing και τη συμβολή του στον τομέα του τουρισμού, με μελέτη περίπτωσης το νησί της Λευκάδας. Η κάλυψη και η εξακρίβωση των στοιχείων και των επιμέρους στόχων επιτυγχάνονται μέσω της χρήσης πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων που συλλέχθηκαν και μελετήθηκαν κατά τη διεξαγωγή της εργασίας.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Γιαννακοπούλου Αναστασία |
Uncontrolled Keywords: | Marketing, Ψηφιακό marketing, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Social media, Ηλεκτρονικός τουρισμός, Τουρισμός και marketing, Λευκάδα. |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Κ > Κοινωνικά δίκτυα Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 23 Sep 2021 11:35 |
Last Modified: | 27 Sep 2021 10:50 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11296 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |