Βαρσαμίδου, Άννα-Μαρία and Γερμενή, Πηνελόπη (2021) Έρευνα για τη συχνότητα και τα είδη ηλεκτρονικών αγορών από φοιτητές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC16_2021.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει τη ραγδαία εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου παράλληλα με την καταναλωτική και αγοραστική συμπεριφορά των ατόμων. Γίνεται περισσότερη αναφορά στην εφηβική και νεανική αλληλεπίδραση μέσω του διαδικτύου και των ηλεκτρονικών αγορών. Ο βασικός σκοπός της έρευνας είναι η διερεύνηση της συχνότητας και των ειδών των ηλεκτρονικών αγορών από τους φοιτητές του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας όλων των τμημάτων και βαθμίδων καθώς και η εξαγωγή συμπερασμάτων. Για την εκπλήρωση του σκοπού της παρούσας εργασίας έγινε διευρυμένη ανασκόπηση και μελέτη ελληνικής και ξενόγλωσσης βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας. Ταυτόχρονα, πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα με πρωτογενή δεδομένα μέσω της ηλεκτρονικής αποστολής ερωτηματολογίων στους φοιτητές του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Μετά από τη συγκέντρωση των 222 (διακοσίων είκοσι δύο) ερωτηματολογίων, έγινε χρήση του στατιστικού προγράμματος SPSS με τα κατάλληλα στατιστικά τεστ για την επεξεργασία και ανάλυση των δεδομένων. Σύμφωνα με τα κυριότερα αποτελέσματα της έρευνας, οι νέοι χρησιμοποιούν καθημερινά το διαδίκτυο 3 με 4 ώρες με ποσοστό 32,88% έναντι των άλλων επιλογών με χαμηλότερες τιμές, ωστόσο η συχνότητα των ηλεκτρονικών αγορών γίνεται σε μέτριο βαθμό με ποσοστό 36,49% σε σχέση με τις επιλογές που σημείωσαν μεγαλύτερες τιμές, καθώς προκύπτει ότι δεν υπάρχει απόλυτη εμπιστοσύνη προς τις ηλεκτρονικές αγορές. Τέλος, υπάρχει μία ξεκάθαρη εικόνα σχετικά με τα είδη που επιλέγουν για αγορά οι φοιτητές αλλά και τους παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά των συγκεκριμένων φοιτητών.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Τσακιρίδου Δόμνα |
Uncontrolled Keywords: | Νέοι, Φοιτητές, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Τ.Π.Ε., Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνίας, Ηλεκτρονικές αγορές, Συμπεριφορά καταναλωτή. |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Δ > Διαδίκτυο (Internet) Δ > Δειγματοληψία (Στατιστική) Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο Κ > Καταναλωτές Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 21 Sep 2021 09:44 |
Last Modified: | 21 Sep 2021 09:44 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11280 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |