Η συμβολή του προγραμματισμού στην δημοσιότητα μιας εταιρείας αυτοκινήτου του ιδιωτικού τομέα. Μια μελέτη περίπτωσης της εταιρείας αυτοκινήτου Fiat Auto Hellas.

Παπαδοπούλου, Δέσποινα (2004) Η συμβολή του προγραμματισμού στην δημοσιότητα μιας εταιρείας αυτοκινήτου του ιδιωτικού τομέα. Μια μελέτη περίπτωσης της εταιρείας αυτοκινήτου Fiat Auto Hellas. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR7_2004.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία αποπειράται να παρουσιάσει τον τρόπο που εφαρμόζονται οι Δημόσιες Σχέσεις στον ιδιωτικό τομέα και πιο συγκεκριμένα στο τομέα του αυτοκινήτου, σχεδιάζοντας και εκτελώντας έρευνα για την επαλήθευση ή απόρριψη της παρακάτω υπόθεσης. Μπορεί η καλή επικοινωνία μεταξύ δημοσιογράφων και υπευθύνων δημοσίων σχέσεων στον Ιδιωτικό τομέα να συμβάλει στην προβολή της εταιρείας στα Μ.Μ.Ε.; Η έρευνα έγινε σε μεγάλη πολυεθνική εταιρεία αυτοκινήτου στην Ελλάδα, την Fiat Auto Hellas. Αρχικά γίνεται μια γενική αναφορά στις Δημόσιες Σχέσεις, στα προγράμματα δημοσίων σχέσεων, στην εφαρμογή των δημοσίων σχέσεων στο Ιδιωτικό τομέα και έπειτα στην εφαρμογή τους στον τομέα του αυτοκινήτου. Ξεχωριστό ενδιαφέρον παρουσιάζει στην εργασία η ανάλυση της σχέσης δημοσιογράφων και υπευθύνων δημοσίων σχέσεων. Στην συνέχεια παρουσιάζεται η Fiat Auto Hellas ως εταιρεία, με ιδιαίτερη έμφαση στο τμήμα επικοινωνίας της και ταυτόχρονα παρατίθεται το πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων που εφαρμόστηκε το έτος 2002. Τέλος αναφερόμαστε στα αποτελέσματα της έρευνας, αλλά και σε στον τρόπο, την μεθοδολογία που έγινε η έρευνα. Αναλύονται τα αποτελέσματα από την έρευνα και παρατίθενται όλα τα συμπεράσματα από αυτήν αλλά και ο τρόπος συνεισφοράς της στα προγράμματα επικοινωνίας της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Item Type: Thesis (BSc)
Uncontrolled Keywords: Επαγγελματική επικοινωνία, Μ.Μ.Ε, Αυτοκινητοβιομηχανία, Προώθηση επιχειρήσεων, Fiat Auto Hellas, Προγράμματα δημοσίων σχέσεων, Μελέτες περιπτώσεων.
Subjects: Α > Αυτοκίνητα - Βιομηχανία και εμπόριο
Δ > Δημόσιες σχέσεις
Ε > Επιχειρηματικός προγραμματισμός
Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Π > Προώθηση πωλήσεων
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 07 Jul 2021 10:45
Last Modified: 07 Jul 2021 10:45
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10999

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top