Κυριαζή, Ευαγγελία Θ. (2018) Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στις επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
LX34_2018.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (7MB) |
Abstract
Στις μέρες μας οι νέες τεχνολογίες και το ιντερνέτ αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας για ολοένα και περισσότερους ανθρώπους παγκοσμίως. Το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν σημαντικό μέσω επικοινωνίας και κοινωνικής συναναστροφής για εκατομμύρια χρήστες. Οι σημερινοί νέοι ειδικά αφιερώνουν πολύ χρόνο σε δραστηριότητες στο διαδίκτυο και στα κοινωνικά δίκτυα όπως για παράδειγμα το Facebook. Ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις θεωρούν πως το γεγονός αυτό όχι μόνο δεν πρέπει να παραβλεφθεί, αλλά θα πρέπει να θεωρηθεί και ως έναν από τους βασικότερους λόγους που θα μπορούσαν οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης να χρησιμοποιηθούν για την αύξηση των πωλήσεων. Τα διαδικτυακά κοινωνικά δίκτυα μπορούν να παρέχουν πολλά υποσχόμενους επίσημους και ανεπίσημους τρόπους προώθησης προϊόντων. Στην παγκόσμια αγοραστική κοινότητα αλλά και στην ελληνική έχουν γίνει αξιόλογες προσπάθειες αξιοποίησης των εργαλείων που προσφέρονται από τα κοινωνικά δίκτυα. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο δημιουργούν επίσημες σελίδες σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι οποίες ενημερώνονται καθημερινά με υλικό σχετικά με δραστηριότητες της επιχείρησής τους, φωτογραφίες και βίντεο των προϊόντων τους. Είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι στη σελίδα αυτή ενεργός είναι ο ρόλος των πελατών και της επιχείρησης. Στην παρούσα πτυχιακή μας εργασία θα προσπαθήσουμε να ερευνήσουμε την Ελληνική πραγματικότητα γύρω από το θέμα και ειδικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσα από ερωτηματολόγια που απευθύναμε στους σπουδαστές.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σαριαννίδης Νικόλαος |
Uncontrolled Keywords: | Διαδίκτυο, Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, Διαδικτυακό Μάρκετινγκ, Ηλεκτρονικές σελίδες, Επιχειρηματικές σελίδες, Ηλεκτρονικά καταστήματα |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Ε > Επιχειρήσεις Κ > Κοινωνικά δίκτυα |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 24 Jul 2020 09:35 |
Last Modified: | 24 Jul 2020 09:35 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10435 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |