Τεχνικές marketing μέσω κοινωνικών δικτύων: μελέτη περίπτωσης

Πότσιου, Ελένη-Παυλίνα (2020) Τεχνικές marketing μέσω κοινωνικών δικτύων: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC2_2020.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Η έρευνα εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο αξιοποιούνται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ως ένα κομμάτι του σχεδιασμού προώθησης και προβολής μίας επιχείρησης. Καθώς θέτονται και οι στόχοι, που πρόκειται να ερευνηθούν μέσα από την παρούσα εργασία, οι οποίοι παρατίθενται παρακάτω: • Ποιος είναι ο βαθμός χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις επιχειρήσεις. • Πόσο απαραίτητη θεωρείται η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις επιχειρήσεις ως εργαλείο προβολής και προώθησης τους. • Παράθεση πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων της ανωτέρω χρήσης. • Εξέταση του αν μπορούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να αποτελέσουν το μοναδικό μέσο για την προβολή μίας επιχείρησης. Αρχικά, μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης παρουσιάζονται ο ορισμός και οι βασικές έννοιες του marketing. Ακολουθεί αναφορά στο online marketing, καταλήγοντας σταδιακά στο social media marketing και τη σχέση του με τους καταναλωτές. Ταυτόχρονα γίνεται μία αναφορά σε παγκόσμιες έρευνες, αλλά και σε παγκόσμιες στατιστικές αναλύσεις, σχετικές με την χρήση και την επαφή του χρήστη/καταναλωτή με το διαδίκτυο και με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ενώ παρατίθενται στοιχεία και για τον Έλληνα χρήστη/καταναλωτή και τη σχέση και αυτού, με το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επιπρόσθετα, σε αυτό το πλαίσιο, διερευνάται μέσω συνεντεύξεων και συγκεκριμένα με τη χρήση της δομημένης συνέντευξης, η σημασία και η χρήση των κοινωνικών μέσων σε επιχειρήσεις μίας τοπικής αγοράς. Από την συνολική έρευνα τα αποτελέσματα που προκύπτουν, μαρτυρούν, ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διατηρούν έναν ενεργό ρόλο στη διαδικασία προβολής και προώθησης των επιχειρήσεων και παρά τα αδύναμα σημεία τους, συμβάλουν αποτελεσματικά στην επίτευξη των στόχων τους.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Παπατσιμούλη Μαρία
Uncontrolled Keywords: Marketing, Social media marketing, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Επιχειρήσεις, Προβολή.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 07 Jul 2020 07:12
Last Modified: 07 Jul 2020 07:12
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10334

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top