Φωτιάδου, Όλγα (2019) Μελέτη της χρήσης των διαδικτυακών κέντρων τύπων από τις μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις = Investigation of the use of online corporate press rooms by the largest greek companies. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC43_2019.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η μεγάλη ανάπτυξη των επιχειρήσεων στην Ελλάδα και η συνεχής τεχνολογική εξέλιξη οδήγησαν στην εφαρμογή παροχής υπηρεσιών πληροφόρησης και μέσω του διαδικτύου. Η χρήση των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας και ιδιαίτερα του Διαδικτύου ως μέσω επικοινωνίας βοηθά στην αλληλεπίδραση και την ανταλλαγή μηνυμάτων, ενισχύοντας τις σχέσεις συμπεριφοράς μεταξύ επιχειρήσεων και δημοσιογράφων. Βασικός στόχος των επιχειρήσεων είναι η δημιουργία και η διατήρηση των σχέσεων με τους δημοσιογράφους. Μέσω του Διαδικτύου, οι δημοσιογράφοι έχουν άμεση πρόσβαση στις ιστοσελίδες και τα κέντρα τύπου των επιχειρήσεων. Η πλειοψηφία των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα έχουν ιστοσελίδες και αναφέρουν τις υπηρεσίες που διαθέτουν. Μερικές από τις ιστοσελίδες υπερτερούν στις πληροφορίες που παρέχουν ενώ άλλες υστερούν. Τα κέντρα τύπου των επιχειρήσεων μπορούν να ενημερώνουν και να παρέχουν πληροφορίες στους δημοσιογράφους, αλλά και το ευρύ κοινό.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Τριανταφυλλίδου Αμαλία |
Uncontrolled Keywords: | Εταιρείες, Διαδίκτυο, Κέντρα Τύπου, ΜΜΕ, Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας. |
Subjects: | Δ > Δημόσιες σχέσεις Δ > Δημοσιογραφία Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Ε > Επιχειρήσεις - Πληροφορική Κ > Κοινωνικά δίκτυα Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 15 Oct 2019 11:39 |
Last Modified: | 15 Oct 2019 11:39 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10151 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |