Τα social media ως εργαλείο αναγνώρισης και προώθησης των επιχειρήσεων. Σύγκριση και έρευνα για τον τρόπο χρήσης τους από τις επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης

Πολίτη, Ρωξάνη (2019) Τα social media ως εργαλείο αναγνώρισης και προώθησης των επιχειρήσεων. Σύγκριση και έρευνα για τον τρόπο χρήσης τους από τις επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC31_2019.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (5MB)

Abstract

Στο σύγχρονο και διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε πολλούς τομείς της καθημερινότητας. Τα εργαλεία που προσφέρονται σήμερα είναι πολλά και μέσα σε αυτά συγκαταλέγεται και το διαδίκτυο το οποίο αναπτύσσεται διαρκώς και διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην ελληνική και παγκόσμια αγορά. Στην παρούσα εργασία μελετάται το ζήτημα του διαδικτύου και ειδικότερα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) ως εργαλείο το οποίο έχουν στην διάθεσή τους πολλοί χρήστες και μπορούν να αξιοποιήσουν με διάφορους τρόπους. Η εργασία εστιάζει στην περίπτωση των επιχειρήσεων και μελετά τα Social Media ως το εργαλείο εκείνο το οποίο βοηθά στην προώθηση των επιχειρήσεων, στην βελτίωση της θέσης τους στην αγορά και στην ενίσχυση της αξίας τους. Σε μια περίοδο όπως τη σημερινή όπου υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός και η οικονομική κρίσης δημιουργεί ολοένα και περισσότερα εμπόδια, τα Social Media έχουν έναν αξιόλογο και σημαντικό ρόλο και σε πολλές περιπτώσεις προσφέρουν εναλλακτικές και χρήσιμες λύσεις. Ειδικότερα, για τις ανάγκες της εργασίας έγινε βιβλιογραφική ανασκόπηση και πραγματοποιήθηκε έρευνα κατά την οποία έγινε προσπάθεια να εξεταστούν οι εταιρίες Jumbo, παιχνίδια μουστακας, Coca cola και Heineken και να γίνει σύγκριση μεταξύ τους σχετικά με τον τρόπο που χρησιμοποιούν τα Social Media για την προώθηση της εικόνας τους στην αγορά. Όλες οι πληροφορίες αναζητήθηκαν σε ελληνική και ξένη βιβλιογραφία αλλά και στα site των επιχειρήσεων οι οποίες αποτέλεσαν αντικείμενο μελέτης της παρούσας εργασίας έτσι ώστε να γίνουν κατανοητοί όλες οι παράμετροι και να διεξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Παπατσιμούλη Μαρία
Uncontrolled Keywords: Social Media, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Επιχειρήσεις, Προώθηση.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Ε > Επιχειρήσεις - Πληροφορική
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 27 Sep 2019 09:32
Last Modified: 27 Sep 2019 09:32
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10120

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top