Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και συμπεριφορά καταναλωτή: μελέτη περίπτωσης των παξιμαδιών Λήμνου "Οικογένειας Ποριάζη"

Ποριάζη, Αναστασία (2019) Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και συμπεριφορά καταναλωτή: μελέτη περίπτωσης των παξιμαδιών Λήμνου "Οικογένειας Ποριάζη". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC30_2019.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Η παρούσα μελέτη διεξήχθη στα πλαίσια πτυχιακής εργασίας με θέμα «Προϊόντα Ιδιωτικής Ετικέτας και Συμπεριφορά Καταναλωτή: Μελέτη Περίπτωσης των παξιμαδιών Λήμνου "Οικογένειας Ποριάζη"» και περιλαμβάνει την καταγραφή της στάσης των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα παξιμαδιών Ιδιωτικής Ετικέτας που υπάρχουν στην αγορά και αυτών της Οικογένειας Ποριάζη, από τη σειρά προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας ''Κοντά στην ελληνική γη'' της αλυσίδας Super Market ΑΒ Βασιλόπουλος. Στόχος της παρούσας μελέτης, είναι να εξερευνηθούν οι προτιμήσεις των καταναλωτών, οι στάσεις τους, όσων αφορά τη σύγκριση ανάμεσα στα επώνυμα σήματα και τα Ιδιωτικά, οι παράγοντες που ωθούν ή απωθούν την κατανάλωση των Ιδιωτικών Ετικετών αλλά και οι παράγοντες που επηρεάζουν την στάση των καταναλωτών απέναντι στα PLs. Για την επίτευξη του σκοπού της μελέτης, πραγματοποιήθηκε εξερευνητική, ποσοτική έρευνα με τη μέθοδο του ερωτηματολογίου και το δείγμα της αποτελεί όλους τους δυνητικούς αγοραστές των PLs. Η μέθοδος δειγματοληψίας η οποία χρησιμοποιήθηκε στην παρούσα εργασία είναι συνδυαστικά, η Δειγματοληψία Ευκολίας και η Δειγματοληψία Χιονοστιβάδας ενώ η μέθοδος συλλογής των ερωτηματολογίων είναι η Προσωπική Μέθοδος, κατά την οποία τα ερωτηματολόγια μοιράστηκαν, απαντήθηκαν και συλλέχθηκαν με την προσωπική μέθοδο. Τέλος, τα σημαντικότερα ευρήματα της έρευνας είναι ότι ο κύριος παράγοντας που επηρεάζει τους Έλληνες καταναλωτές όταν αγοράζουν παξιμάδια είναι η ποιότητα. Παράλληλα, οι καταναλωτές φάνηκε να αγοράζουν περισσότερο τα παξιμάδια Ιδιωτικής Ετικέτας, από τα Επώνυμα Σήματα και μάλιστα η πλειοψηφία αυτών τα χαρακτήρισε ως πολύ καλά προϊόντα. Παρόλα αυτά, αν υποθετικά οι επώνυμες Μάρκες είχαν την ίδια τιμή και την ίδια ποιότητα με τα Παξιμάδια Ιδιωτικής Ετικέτας οι καταναλωτές θα αγόραζαν την επώνυμη Μάρκα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, Συμπεριφορά καταναλωτή, Επώνυμα σήματα, Επώνυμα προϊόντα, Παξιμάδια ιδιωτικής ετικέτας.
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 27 Sep 2019 08:53
Last Modified: 27 Sep 2019 08:53
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10119

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top