Αθλητικό μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις με τη χρήση των social media. Μελέτη περίπτωσης

Ντενέζου, Αντιγώνη (2019) Αθλητικό μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις με τη χρήση των social media. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC29_2019.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η χρήση των ηλεκτρονικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) επιτρέπει σε έναν οργανισμό να ακούει πραγματικά τις ανάγκες και τις απόψεις του κοινού, δίνοντάς του την ευκαιρία να ανταποκρίνεται ενεργά. Το κοινό των ποδοσφαιρικών συλλόγων είναι οι οπαδοί τους. Η αξιοποίηση των social media από τους ποδοσφαιρικούς συλλόγους είναι μια εμφανής τάση τα τελευταία χρόνια, κυρίως για λόγους επικοινωνίας, δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ. Η σωστή αξιοποίηση των κοινωνικών μέσων είναι ικανή να βελτιώσει τόσο την εικόνα μιας αθλητικής ομάδας όσο και τα οικονομικά της. Η παρούσα μελέτη εξέτασε τη χρήση των ηλεκτρονικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τρεις διεθνείς επαγγελματικές ομάδες και επωνυμίες του ποδοσφαίρου, επιδιώκοντας να κατανοήσει τους λόγους πίσω από τη χρήση και πώς η χρήση αυτή εντάσσεται στη γενική στρατηγική μάρκετινγκ και επικοινωνίας των συλλόγων. Εφόσον τα κέρδη των συλλόγων προέρχονται από τα εισιτήρια και τις χορηγίες, μια επιτυχημένη στρατηγική αθλητικού μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων μέσα από τα ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορεί να έχει άμεσο θετικό αντίκτυπο για την ομάδα. Με την ανάλυση της διεθνούς βιβλιογραφίας και των μελετών περίπτωσης, γίνεται η προσπάθεια εντοπισμού των κατάλληλων και επιτυχημένων πρακτικών για τους ποδοσφαιρικούς συλλόγους στα social media. Όποιες κι αν είναι όμως οι πρακτικές που θα επιλέξει ένας οργανισμός για την προβολή του, θα πρέπει να ενσωματώνονται σε μια γενική στρατηγική κοινωνικών μέσων επικοινωνίας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Παπατσιμούλη Μαρία
Uncontrolled Keywords: Αθλητικό μάρκετινγκ, Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, Δημόσιες σχέσεις στα κοινωνικά μέσα.
Subjects: Α > Αθλητισμός
Δ > Δημόσιες σχέσεις
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 27 Sep 2019 08:25
Last Modified: 27 Sep 2019 08:25
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10118

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top