Καινοτόμες εκστρατείες μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Γιώγα, Ευαγγελία (2019) Καινοτόμες εκστρατείες μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC14_2019.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (5MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία αφορά στρατηγικές διαδικτυακού μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για την επίτευξη των στόχων τους. Στο πρώτο κεφάλαιο θα μελετηθεί το παραδοσιακό και σύγχρονο μάρκετινγκ. Ειδικότερα, θα μελετηθεί ο ρόλος της διαφήμισης αλλά και των μέσων μαζικής ενημέρωσης όσον αφορά τους τρόπους και τις στρατηγικές μάρκετινγκ, ξεκινώντας από το παραδοσιακό µάρκετινγκ και τις κατηγορίες στις οποίες απαντάται μέχρι το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο το οποίο µέχρι σήμερα λαμβάνει ευρείας αναγνώρισης και χρήσης από τις επιχειρήσεις αλλά και τους καταναλωτές. Στο δεύτερο κεφάλαιο, θα ερευνηθεί η εξέλιξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ενώ θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στα κυριότερα και σύγχρονα μέσα, όπως το Facebook, το Twitter, το LinkedIn, το Instagram και το YouTube. Ακόμη, θα μελετηθεί ο ρόλος του μάρκετινγκ στα Social media. Στο τρίτο κεφάλαιο της παρούσας εργασίας, θα μελετηθούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς και η συμπεριφορά των χρηστών – καταναλωτών σε αυτά. Κρίνεται αναγκαία η διερεύνηση των αναγκών των πελατών ώστε να είναι δυνατός ο εντοπισμός των στοιχείων που σχετίζεται µε τις στρατηγικές μάρκετινγκ και την ελκυστικότητα μίας υπηρεσίας ή ενός προϊόντος Στο τέταρτο και πέμπτο κεφάλαιο αναφέρετε η μεθοδολογική ερευνά κατά την οποία έγινε και η συλλογή των δεδομένων καθώς και η ανάλυση των μελετών που επιλέχτηκαν να παρουσιαστούν σε αυτήν την επιστημονική έρευνα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Γιαννακοπούλου Αναστασία
Uncontrolled Keywords: Social media marketing, Social media, Κοινωνικά μέσα, Μάρκετινγκ, Στρατηγική μάρκετινγκ, Word of Mouth, Web 2.0, Καταναλωτής, Εταιρία.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Ε > Επιχειρήσεις - Πληροφορική
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 18 Sep 2019 05:59
Last Modified: 18 Sep 2019 05:59
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10085

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top