Γιαννίου, Αρίστη (2019) Διερεύνηση του βαθμού πραγματοποίησης αγορών μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC13_2019.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η ηλεκτρονική παρουσία των εταιρειών οι οποίοι εμπορεύονται προϊόντα και υπηρεσίες – ηλεκτρονικά καταστήματα, τόσο στον ελλαδικό όσο και στο διεθνή χώρο, στα πλαίσια της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου, παρουσιάζει σημαντικά ανταγωνιστικά οφέλη τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τις ίδιες τις επιχειρήσεις. Σκοπός της παρούσας ερευνητικής μελέτης ήταν, να διερευνήσει το βαθμό προτίμησης των ηλεκτρονικών καταστημάτων από τους Έλληνες καταναλωτές, με σκοπό την πραγματοποίηση αγορών (προϊόντων και υπηρεσιών), τόσο σε εγχώριο όσο και σε διεθνές επίπεδο. Μεθοδολογία: Για τις ανάγκες υλοποίησης της παρούσας ερευνητικής μελέτης αρχικά πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική έρευνα σε ελληνικές και διεθνείς επιστημονικά έγκυρες βάσεις δεδομένων, με τη χρήση λέξεων κλειδιών. Σε δεύτερο χρόνο με τη χρήση σύγχρονου ερωτηματολογίου το οποίο διανεμήθηκε ηλεκτρονικά, επιχειρήθηκε η καταγραφή των απόψεων, των στάσεων και των συνηθειών των Ελλήνων καταναλωτών, αναφορικά με την πραγματοποίηση αγορών προϊόντων και υπηρεσιών, τόσο από διεθνή όσο και από ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα (E-Shops). Συμπεράσματα: Μέσω της παραπάνω μελέτης διαπιστώθηκε ότι, οι συμμετέχοντες στην έρευνα στην πλειοψηφία τους ήταν γυναίκες ηλικίας από 25 έως 34 ετών, ιδιωτικοί υπάλληλοι, απόφοιτοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, με μηνιαίο εισόδημα μικρότερο από 500 ευρώ, οι οποίοι ωστόσο συνήθιζαν να πραγματοποιούν τακτικά αγορές προϊόντων και υπηρεσιών μέσω ελληνικών κυρίως ηλεκτρονικών καταστημάτων. Ο βασικός λόγος προτίμησης των ηλεκτρονικών καταστημάτων έναντι των φυσικών, φάνηκε ότι ήταν η τιμή και η ευκολία στη διαδικασία αγοράς (δυνατότητα πραγματοποίησης αγορών όλο το 24ωρο). Ενώ, οι κατηγορίες προϊόντων οι οποίες φάνηκε ότι ήταν περισσότερο δημοφιλείς μεταξύ των καταναλωτών της έρευνας, ήταν η αγορά ειδών ρουχισμού και ηλεκτρονικών ειδών. Παράλληλα, δεν διαπιστώθηκε η ύπαρξη θετικής συσχέτισης μεταξύ του φύλου των ερωτώμενων με τη συχνότητα πραγματοποίησης αγορών από ηλεκτρονικά και συμβατικά καταστήματα, καθώς και του ποσού που οι καταναλωτές δαπάνησαν εντός του προηγούμενου έτους.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Τσακιρίδου Δόμνα |
Uncontrolled Keywords: | Ηλεκτρονικό κατάστημα, Προώθηση προϊόντων, Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Ε > Επιχειρήσεις - Πληροφορική Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 17 Sep 2019 12:03 |
Last Modified: | 17 Sep 2019 12:03 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10084 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |