Up a level |
Βουδούρης, Βασίλειος (2021) Η επίδραση των προγραμμάτων πιστότητας και της επικοινωνίας των supermarket στην Ελλάδα στη συμπεριφορά των καταναλωτών την περίοδο του COVID-19. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γάτας, Γεώργιος (2014) Ανάλυση χρηματοοικονομικών καταστάσεων στον κλάδο των σούπερ μάρκετ: Μασούτης, Μαρινόπουλος, Βασιλόπουλος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νάστο, Κωνσταντίνα (2021) Ικανοποίηση πελατών από τις υπηρεσίες των supermarket στην εποχή covid-19. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νίτσα, Αγγελική (2020) Η χρηματοδοτική μίσθωση στην Ελλάδα στα χρόνια της κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ντέρος, Βασίλειος and Στόγιας, Αχιλλέας (2009) Παρουσίαση ανώνυμης εταιρείας: ΑΦΡΟΔΙΤΗ Α.Ε.: Super Market. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πανωργιά, Αικατερίνη (2015) Η στρατηγική ανάπτυξης και η προοπτική μελλοντικής επέκτασης του Ομίλου Μασούτη Α.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Περήφανος, Δημήτριος (2011) Ο κλάδος των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πετσάνη, Αργυρώ (2005) Παρουσίαση της ανώνυμης εταιρίας Διαμαντής Μασούτης Α.Ε.: η μεγαλύτερη αλυσίδα super market στη Β.Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σαχταρίδου, Ευπραξία (2021) Χρηματοοικονομική αξιολόγηση των ελληνικών Super Market Μασούτης και ΑΒ Βασιλόπουλος για την περίοδο 2015 - 2019. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τράνταλη, Παναγιώτα (2010) Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς τα super market. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χατζηθεοδώρου, Γεώργιος (2015) Ο ρόλος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και η αγορά λιανεμπορίου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc