Up a level |
Ζαρκάδα, Ιωάννα (2015) Nationbranding: πως οικοδομείται επικοινωνιακά το προφίλ μιας χώρας. Μελέτη περίπτωσης: ΗΠΑ και Γαλλία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κανδύλη, Αγνή, and Λυκομήτρου, Σόνια (2006) Επικοινωνιακά προγράμματα προώθησης της Ολυμπιακής Εκεχειρίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσαβδαρίδου, Ελένη (2008) Παγκοσμιοποίηση και ελληνική οικονομία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc