Up a level |
Γεωργαντόπουλος, Αντώνιος (2015) Social Media μάρκετινγκ και ελληνική φαρμακευτική βιομηχανία. Aνάλυση περιεχομένου. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κολτούκης, Ιωάννης Χρ. (2019) Χρηματοοικονομική ανάλυση κλάδου φαρμακοβιομηχανίας την τελευταία πενταετία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κοντράρου, Θεοδώρα-Ελένη (2006) Διαφορετικές προοπτικές διεθνούς επέκτασης του ελληνικού φαρμακευτικού κλάδου στις αγορές της Κίνας και της Τουρκίας. Μέθοδοι εισόδου και ιδιαιτερότητες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νικολοπούλου, Αικατερίνη and Παπακωνσταντίνου, Βασίλειος (2010) Η ελληνική φαρμακευτική αγορά και οι εξαγωγικές αποδόσεις των ελληνικών εταιρειών στη διεθνή αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παυλίδου, Χριστίνα (2010) Ο κλάδος του φαρμάκου στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πενταράκη, Ευτυχία and Πομενάνη, Ειρήνη (2011) Σύγκριση και αντιπαράθεση της λειτουργίας του λόμπι στις ΗΠΑ και στην Ε.Ε.: μελέτη περίπτωσης Bayer. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Περίσσιος, Νικόλαος (2003) Η διάρθρωση της διεθνούς εμπορευματικής αγοράς φαρμάκου και οι επιδόσεις του ελληνικού εξαγωγικού εμπορίου στην Ανατολική και Δυτική Ευρώπη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πιζήμολας, Παναγιώτης (2005) Δημόσιες σχέσεις και διαχείριση κρίσεων : κρίση της εταιρείας Johnson & Johnson : η περίπτωση του Tylenol. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πολυχρονίδου, Άννα (2008) Στρατηγικές χειρισμού κρίσεων από τις φαρμακευτικές εταιρίες στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σπαχίδου, Αρχοντία (2015) Η συμπεριφορά του καταναλωτή ως προς τα γενόσημα φάρμακα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σωτηροπούλου, Μαρία (2013) Το μάρκετινγκ των φαρμάκων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc