Up a level |
Κίτσιος, Στέφανος (2018) Συγκριτική προσέγγιση του παραδοσιακού & του διαδικτυακού μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λάτσιου, Μαρία-Άννα (2022) Επικοινωνιακές στρατηγικές τουριστικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπανδρέου, Ανδρέας Κ. (2000) Διεθνής έρευνα αγοράς ελληνικών τραπεζικών επιχειρήσεων στις χώρες του Αίμου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ραυτόπουλος, Δημήτριος (2003) Μέθοδοι εισόδου σε διεθνείς αγορές. Το franchising και η εφαρμογή του. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc