Up a level |
Βίτσου, Βικτώρια (2008) Οι διαδικασίες ποιότητας "εκπαίδευση προσωπικού πωλήσεων" και "διαχείριση πελατών εξωτερικού" στα πλαίσια της ένταξης του συστήματος EN ISO 9001:2000 στις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των τροφίμων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κοκμοτού, Γεωργία (2006) Οι υπηρεσίες ως εξαγωγικό αγαθό και ο ορθός σχεδιασμός μάρκετινγκ υπηρεσιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Προκοπίου, Παναγιώτης (2009) Εξυπηρέτηση πελατών μιας αεροπορικής εταιρίας: στατιστική ανάλυση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc