Items where Subject is "Ε > Επιχειρηματικός προγραμματισμός"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: Thesis
Number of items at this level: 14.

Thesis

Αυλωνίτης, Κωνσταντίνος and Μεταξάς, Αλέξανδρος (2012) Ανασχεδιασμός επιχειρηματικών διαδικασιών σε συνεργείο επισκευής αυτοκινήτων = Business process Re-Engineering in car repair workshop. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βαλεργάκη, Μαρία and Καμπουράκης, Μιχαήλ (2011) Προγραμματισμός παραγωγικών πόρων = MRP II Manufacturing resource planning. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κάνη, Αναστασία (2018) Η επίδραση των δημοσίων σχέσεων των επιχειρήσεων στον καθορισμό αντζέντας των διαδικτυακών Μ.Μ.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καράμπαλη, Μαρία (2021) Στρατηγικές επικοινωνίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον χώρο της μόδας = Social media strategic communication in fashion industry. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραμπάσης, Αθανάσιος (2008) Η διεθνή επιχειρηματική δράση στην αγορά ηλεκτρικών συσκευών: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπάλλα, Ανδρεάνα (2017) Διαχείριση κρίσεων σε επιχειρήσεις και οργανισμούς και η χρήση των κοινωνικών δικτύων = Crisis management in businesses and organizations and the use of social media. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νταμάτη, Μαρία (2014) Δυναμική δημιουργικότητα και επικοινωνία των ομάδων εργασίας μέσα σε μία επιχείρηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πάπριτσα, Μαρίνα (2015) Ανάλυση swot ως εργαλείο στρατηγικού σχεδιασμού: μελέτη περίπτωσης του ξενοδοχείου Βεργίνα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαδοπούλου, Δέσποινα (2004) Η συμβολή του προγραμματισμού στην δημοσιότητα μιας εταιρείας αυτοκινήτου του ιδιωτικού τομέα. Μια μελέτη περίπτωσης της εταιρείας αυτοκινήτου Fiat Auto Hellas. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαμήλιου, Φανή (2012) Η εταιρική κοινωνική ευθύνη ως μέσω επιχειρηματικής στρατηγικής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πατουλίδης, Βασίλειος Π. (2017) Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εικόνα μάρκας: πώς επηρεάζει η διαχείριση των αρνητικών σχολίων των καταναλωτών από τις επιχειρήσεις την εικόνα μάρκας = Social media and brand image: how does the managing of consumers' negative comments by companies affects brand image. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πριόνα, Μαρία (2001) Στρατηγικός προγραμματισμός ελληνικών επιχειρήσεων στο διεθνή χώρο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φωτέλης, Γεώργιος (2011) Νέοι θεσμοί στήριξης της επιχειρηματικότητας: venture capital, business angels, θερμοκοιτίδες επιχειρήσεων, mentoring. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χουζουρίδου, Ιωάννα (2021) Στρατηγικές αποκατάστασης εικόνας στα social media και μέτρηση της αποτελεσματικότητας τους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

This list was generated on Tue Apr 16 01:02:55 2024 EEST.

Created by  Elidoc

To Top