Up a level |
Γκουντούλα, Ελένη (2018) Το βιβλίο στην ψηφιακή εποχή: στρατηγικές μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λαζαρίδης, Δημήτρης and Πιπεράκης, Αντώνης Γ. (2011) Διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου στο χώρο των ελληνικών εκδοτικών επιχειρήσεων: εφαρμογές, είδος παρεχόμενου προϊόντος, υπηρεσιών, δυνατότητες, τάσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σέρρα, Όλγα (2019) Εκδοτικοί οίκοι και κοινωνικά δίκτυα στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τριανταφύλλου, Ελένη (2008) Ανάλυση εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος στον κλάδο των εκδόσεων = Analysis of the business environment in the publications sector. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc