Up a level |
Ακριβού, Παναγιώτα and Καραβούλιας, Χαράλαμπος (2003) Η διαφήμιση στον τουριστικό τομέα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βαλιάκου, Κακίτσα and Ζαχάρη, Παρασκευή (2015) Place Branding: οι διαφημιστικές εκστρατείες του ΕΟΤ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ευτυχάκη, Καλλιόπη and Νικηφοράκης, Μιχαήλ (2003) Ο διεθνής τουρισμός σαν παράγοντας οικονομικής και πολιτιστικής ανάπτυξης της Κρήτης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καλιαμούρη, Στεφανία (2015) Τουριστική διαφήμιση στην Ελλάδα σε περίοδο οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κιτσάκος, Βασίλειος and Τσερσόσιμος, Δημήτριος (2009) Εμπορικές και οικονομικές σχέσεις μεταξύ Ελλάδος και Ιταλίας και η συνεργασία στον τουρισμό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπολέτση, Χρυσούλα (2015) Η δύναμη της διαφήμισης ως εργαλείο επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων και η επίδραση στους καταναλωτές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νεοχωρίτης, Θωμάς (2013) Πρότυπα τουριστικής ανάπτυξης και η τουριστική προβολή του νομού Καβάλας για την τριετία 2012-2014. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ξανθόπουλος, Θεοχάρης (2008) Εκστρατείες τουριστικής προβολής: κρίσιμοι παράμετροι για την αποτελεσματική μετάδοση των μηνυμάτων τους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χατζηλεοντιάδου, Βικτωρία (2016) Η διαχρονική εξέλιξη της τουριστικής διαφήμισης του EOT. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc