Up a level |
Αργυρά, Μαρία and Πρωτόγερου, Ελένη (2011) Διαχείριση παραπόνων μέσω σύγχρονων τεχνολογιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζώτου, Αλεξάνδρα (2013) Ο βαθμός υιοθέτησης συστημάτων διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM) σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λιάκου, Μαρία (2021) Η εφαρμογή «CRM» και η υιοθέτηση τους από ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λιάπης, Δημήτριος (2012) Μελέτη περιπτώσεων χρήσης πληροφοριακών συστημάτων διαχείρισης πελατών σε ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπάτα, Δήμητρα (2015) Η κοινωνική επίδραση του CRM μέσα από τα Business Analytics. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπαχρά, Κυριακή and Μπαρδάκη, Μαρία (2021) Η εμπειρία του πελάτη στο ψηφιακό περιβάλλον (Customer experience in an online environment). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ντίνας, Μιλτιάδης Ι. (2016) Συστήματα διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τζιριμπάκα, Αικατερίνη (2013) Πληροφορικά συστήματα και αποτελεσματικό management: τα πληροφοριακά συστήματα ως εργαλείο άσκησης εσωτερικού ελέγχου της επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc