Up a level |
Ανδρικόπουλος, Κωνσταντίνος (2005) Ορισμός του "Category Management" και πως εφαρμόζεται στο σύγχρονο περιβάλλον του λιανεμπορίου και της βιομηχανίας στις κατηγορίες των καταναλωτικών προϊόντων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βασιλειάδης, Αναστάσιος and Γαλατσίδας, Άγγελος (2013) Βιομηχανική παραγωγή και μάνατζμεντ = Industrial production and management. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γαλεάδου, Μαρία and Λούτσου, Χάϊδω (2009) Η σημασία και ο ρόλος του ΣΕΒΕ στην ανάπτυξη της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων της περιφέρειας της κεντρικής Μακεδονίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δελιγκά, Μαρία-Χρυσοβαλάντω (2007) Τα χαρακτηριστικά του βιομηχανικού αγοραστή και οι διαφορές του σε σχέση με τον τελικό καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κατσίκης, Νικόλαος (2011) Βιομηχανικό μάρκετινγκ. Βασικές αρχές, μεθοδολογία ανάπτυξης και διαφορές σε σχέση με το καταναλωτικό. Αναφορά μελέτης περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παχνής, Χρήστος and Μπερσίμης, Χριστόφορος (2011) Βιομηχανικού τύπου φίλτρα (ηλεκτροστατικά φίλτρα - Σακοφίλιτρα) = Asp filters - Baghouse filters. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσιαμήτρου, Ευαγγελία (2008) Ανθρώπινο δυναμικό στις βιομηχανικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc