Up a level |
Βουδούρης, Βασίλειος (2021) Η επίδραση των προγραμμάτων πιστότητας και της επικοινωνίας των supermarket στην Ελλάδα στη συμπεριφορά των καταναλωτών την περίοδο του COVID-19. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δέδες, Γεώργιος Ι. (2021) Διαδικτυακή εμπειρία επωνυμίας: μια εμπειρική ανάλυση = Online brand experience: an empirical analysis. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παναγιωτίδης, Στέργιος (2021) Η επίδραση της ηλεκτρονικής από στόμα σε στόμα επικοινωνίας στην αντιληπτή εμπιστοσύνη, την αντιληπτή ποιότητα υπηρεσιών και την πρόθεση ηλεκτρονικής κράτησης = The influence of electronic word of mouth in perceived trustworthiness, perceived service quality and booking intention. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τουρτούρας, Πέτρος (2021) Η διαφοροποίηση των στάσεων επιρροής πολιτών και αστυνομικών του ενός έναντι του άλλου. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσιουλάκης, Βασίλειος (2021) Αξιολόγηση της χρήσης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης Twitter και Instagram από τους Δήμους της Ελλάδας και του αντίκτυπου που έχουν στην ενασχόληση των πολιτών. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χατζηιωάννου, Παναγιώτα (2021) Social media DMO των 20 χωρών με μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στον κόσμο εν μέσω πανδημίας. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc