Up a level |
Καπλανίδου-Βλαχοκυριάκου, Εμμανουέλλα (2019) Ψηφιακά μέσα και πολιτιστική επικοινωνία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αδάμου, Χριστιάνα (2018) Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στο μάρκετινγκ και στις δημόσιες σχέσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ναούμ, Χρυσαυγή (2018) Θέματα ισότητας και τύπος στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ράτζα, Αγορίτσα–Ελπίδα (2018) Η αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων από τα μουσεία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βελώνη, Αφροδίτη (2018) Η προβολή του πολιτισμού από τους δήμους. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσιαμπούρη, Ελένη (2018) Επικοινωνία των πολιτικών κομμάτων στις εκλογές Σεπτεμβρίου 2015. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τρυφηνοπούλου, Αγγελική and Χήτα, Ελευθερία (2018) Nation branding: the case of Greece. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κοκολάκη, Αντιγόνη-Μαρία (2018) Ο ρόλος των δημοσιογραφικών blogs στην ενημέρωση του κοινού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καλλιμόπουλος, Ευάγγελος (2017) Αλλαγές στην επικοινωνία μέσω της τεχνολογίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κάσεμ, Ελευθερία (2017) Η προβολή των πολιτιστικών γεγονότων από τον ελληνικό τύπο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μολασιώτη, Ευανθία (2017) Η ανάπτυξη της διαδικτυακής τηλεόρασης στην Ελλάδα: διαφοροποιήσεις από την παραδοσιακή τηλεόραση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κυρίτση, Μαρία (2017) Ελληνικές τηλεοπτικές εκπομπές μαγειρικής. Η προβολή τους από την τηλεόραση και τα μηνύματα που μεταδίδουν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καλαϊτζίδου, Κλεοπάτρα and Καλαϊτζίδου, Ελένη (2017) Νέα μέσα. Νέος ρόλος για τους δημοσιογράφους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κατσαρού, Ελένη (2016) Άσκηση δημοσίων σχέσεων από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις του Νομού Καρδίτσας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δεσποτάκη, Ουρανία (2016) Η διάδοση των κρητικών προϊόντων μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κωστοπούλου, Αλεξάνδρα (2016) Οι Δημόσιες σχέσεις των ξενοδοχειακών μονάδων του νομού Καστοριάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χάλαρη, Ελένη (2016) Μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις. Η σχέση τους και η λειτουργία τους και η χρήση των νέων τεχνολογιών σε έναν δημόσιο οργανισμό. Η περίπτωση της ΕΥΔΑΠ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τζιώκα, Φλόριντα (2016) Εύρεση πληροφοριών στα συμβατικά και ηλεκτρονικά ΜΜΕ. Συγκριτική Μελέτη = Finding information about conventional and electronic media. A comparative study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σαρπότα, Παναγιώτα (2016) Δημοκρατία και ψηφιακά μέσα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χατζηιωάννου, Σταυρούλα (2016) H προβολή της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα από το διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μιχαλοπούλου, Μαρία (2016) Γυναίκα και διαφήμιση προβολή του σύγχρονου ρόλου της γυναίκας στα ελληνικά γυναικεία ηλεκτρονικά περιοδικά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γεωργιάδου, Βασιλική (2016) Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους υποψήφιους ευρωβουλευτές των ευρωεκλογών 2014. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιανναδάκη, Μαρία Ε. (2015) Η χρήση του διαδικτύου για την προβολή των τουριστικών επιχειρήσεων στην Κρήτη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γαβριηλίδου, Ελένη (2015) Η αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων απο τα μουσεία. Η περίπτωση του Νομού Θεσσαλονίκης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Διούδη, Θάλεια and Παπασταμάτη, Φωτεινή (2015) Διαφημίσεις σε έντυπες και διαδικτυακές εφημερίδες. Μια συγκριτική μελέτη με τον ελληνικό τύπο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κεχαγιά, Φωτεινή Γ. (2015) Η προβολή του πολιτισμού από τους Δήμους. Μελέτη περίπτωσης: ο Δήμος Καστοριάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Prenga, Esterina (2015) Ηλεκτρονική δημοσιογραφία: απειλή ή νέες ευκαιρίες για τους δημοσιογράφους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Στάμου, Παναγιώτα (2015) Μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις. Η σχέση τους και η λειτουργία τους σε εταιρίες τηλεπικοινωνίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Θεοχαρίδου, Δέσποινα (2015) Η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στις δημόσιες σχέσεις. Μελέτες περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζαχαρού, Αγορίτσα (2015) Η προβολή των θεμάτων των αλλαγών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση από τα ΜΜΕ: η κάλυψή τους στον ημερήσιο ελληνικό τύπο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αθανασιάδου, Παρασκευή (2015) Κοινωνικά δίκτυα και Βουλευτές. Μια αναγκαία σχέση για το μέλλον. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αλαμάνος, Ανδρέας (2015) Η αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων από τους πολιτιστικούς οργανισμούς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σινανάι, Άλντα and Αρβανίτη, Αλεξία (2015) Δημόσιες σχέσεις και βιβλιοθήκες = Public relations and libraries. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζιώγα, Όλγα (2015) Η επικοινωνιακή στρατηγική των Μη Κυβερνητικών Οργανισμών ως μοχλός άσκησης πίεσης στη δημόσια σφαίρα. Συγκριτική ανάλυση των ακόλουθων Μη Κυβερνητικών Οργανισμών : WWF ΕΛΛΑΣ και Greenpeace. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πατσούρας, Παναγιώτης (2015) Η χρήση των κοινωνικών δικτύων στον αθλητισμό: μελέτη περίπτωσης=The use of social media in sports: a case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μήνδη, Μαρία- Καρίνα (2014) Η προβολή των θεμάτων Ρομά από τα Ελληνικά Μ.Μ.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καστρινέλλη, Ζαχάρω (2014) Η αντιμετώπιση του θέματος των ναρκωτικών στον ημερήσιο τύπο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τζουβάρα, Κωνσταντίνα (2014) Οι δημόσιες σχέσεις στις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες: έρευνα στα ακαδημαϊκά ιδρύματα της Θεσσαλονίκης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κωνσταντινίδου, Ελένη (2014) Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους υποψήφιους των εθνικών εκλογών του 2012. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κατσούλη, Αγλαϊα (2013) ΜΜΕ και βιβλιοθήκες: μια αναγκαία σχέση για το μέλλον;. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπόχαλη, Χριστιάνα (2012) Πολιτικοί και Facebook: η παρουσία των βουλευτών στο Facebook και στρατηγικές επικοινωνίας τους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γεωργακοπούλου, Μαρία (2011) Διαφήμιση και δημόσιες σχέσεις: ο ρόλος και η συμβολή τους στην περίπτωση των πετρελαϊκών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δόβρη, Ελένη (2010) Η αναπαράσταση του παιδιού στις τηλεοπτικές διαφημίσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σαραλιώτου, Παρθένα (2009) Η προβολή επιστημονικών θεμάτων από τα ελληνικά ΜΜΕ: η κάλυψή τους στον ελληνικό ημερήσιο τύπο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παφτινού, Ελευθερία and Πόποβιτς, Σοφία (2009) Μια συγκριτική μελέτη της προβολής των υποψηφίων στα έντυπα, ηλεκτρονικά μέσα και διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μανδαλιανού, Αλεξάνδρα (2009) Γυναίκα και διαφήμιση: η προβολή του σύγχρονου ρόλου της γυναίκας στα ελληνικά γυναικεία περιοδικά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζωγραφάκη, Φωτεινή (2008) Διαδίκτυο και έρευνα: ευκαιρίες, προοπτικές, κίνδυνοι. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αντωνιάδης, Αλέξανδρος - Δημήτριος (2007) Η επιρροή των νέων τεχνολογιών στις δημόσιες σχέσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δημάδης, Δήμος (2007) Κοινωνία της πληροφορίας: πρόσβαση, χρήση, δικαιώματα: η περίπτωση της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αραπάκη, Ασημίνα (2007) Weblogs: Η ανάδυση ενός νέου είδους δημοσιογραφίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαζαφειροπούλου, Αικατερίνη (2007) Ο ρόλος του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στην επικοινωνία των πολιτικών στις εθνικές εκλογές του 2004 στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Οργιανέλη, Δήμητρα (2006) Διαδικτυακή δημοσιογραφία. Νέες προοπτικές στην ενημέρωση αλλά και νέοι κίνδυνοι;. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σακελλάρη, Σοφία (2006) Η είδηση στις ηλεκτρονικές εφημερίδες: ανάλυση περιεχομένου και συγκριτικές παρατηρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαγεωργίου, Κατερίνα (2006) E - περιοδικά στην Ελλάδα : νέες προοπτικές στην ενημέρωση και την ψυχαγωγία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καμπράνης, Νικόλαος-Ιωάννης (2005) Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Τεχνολογικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο: δυνατότητες ενημέρωσης και πληροφόρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Εφραιμίδης, Κωνσταντίνος (2005) E-εφημερίδες: η εξέλιξή τους, η διάδοσή τους και το μέλλον τους στον ελλαδικό χώρο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χρηστοπούλου, Παρασκευή (2004) Τηλεοπτική διαφήμιση. Η νομοθεσία της Ευρωπαϊκής ‘Ένωσης και η εφαρμογή της στην περίπτωση της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc