Browse by Professor

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Thesis
Number of items: 13.

Thesis

Ρούπα, Ηλιάνα (2014) Κοινωνικά δίκτυα και ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης σχετικά με κοινωνικά ζητήματα: μελέτη περίπτωσης Αγανακτισμένοι. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κρητικού, Μαρία (2014) Δημόσιες σχέσεις στον τουρισμό: η επίδραση των κοινωνικών δικτύων και των τουριστικών ιστοτόπων στην επιλογή τουριστικού προορισμού: συγκριτική μελέτη - μελέτη περίπτωσης στο νησί της Πάρου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσιγάρα, Ιωάννα (2014) Γεωγραφική συγκριτική μελέτη χρήσης των κοινωνικών σε έναν τουριστικό κλάδο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κώστα, Κωνσταντίνα (2014) Facebook applications και επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραμανλίδου, Σουλτάνα and Κοτσιομίτα, Αγγελική (2014) Mobile communications και εθισμός. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπανταλίδου, Μαρία and Τσικούνα, Κερασιά (2013) Καταναλωτική ψυχολογία/συμπεριφορά και οικονομική κρίση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ιγνατίδου, Σοφία and Κασνακίδου, Χριστίνα-Ειρήνη (2013) Πολιτιστικό μάρκετινγκ. Συγκριτική μελέτη επικοινωνιακής πολιτιστικής πολιτικής: βυζαντινού μουσείου Καστοριάς και βυζαντινού μουσείου Θεσσαλονίκης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αλεξανδρή, Αθηνά and Μωροσαίος, Παναγιώτης (2013) Interactive marketing: Yahoo, Google, MSN: συγκριτική μελέτη θεμάτων web advertising, online marketing και PR. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πετσάβας, Ιωάννης (2013) Δημιουργία ενός marketing plan βάση της ιδέας "οι δρόμοι της ελιάς" στο νομό Φωκίδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκατσούνη, Μαρία (2012) Δημοτική πολιτιστική επικοινωνία και νέες τεχνολογίες, δημιουργία πολυμεσικής εφαρμογής για το Δήμο Χανίων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κωνσταντόγλου, Ελένη (2012) Ανάλυση των εκφάνσεων της κοινωνικής δικτύωσης σε επαγγελματικό επίπεδο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νικολαΐδη, Αρετή-Ηρώ and Στάμου, Γιώργος (2012) Πνευματική ιδιοκτησία στο διαδίκτυο: πειρατεία και άδειες χρήσης ελεύθερου λογισμικού και ψηφιακού περιεχομένου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βούλγαρη, Φλώρα and Πατηνιώτη, Μαριάννα (2012) Brand marketing: σημασία, στρατηγικές: μελέτη περίπτωσης: Coca -cola, Pepsi. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

This list was generated on Wed May 12 01:18:02 2021 EEST.

Created by  Elidoc

To Top