Browse by Professor

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 37.

Παπαδοπούλου, Αλίκη and Κιτσάκη, Κωνσταντίνα (2018) Δημιουργία ιστοσελίδας για την προώθηση μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο = Website implementation for promotion of an enterprise on the internet. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζόζολου, Ιωάννα and Ίτσιου, Δήμητρα (2017) Διαδικτυακές τεχνολογίες για τη διαχείριση φήμης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Θαλασσούδης, Δημήτριος (2017) Η χρήση των νέων τεχνολογιών στα μουσεία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Οικονόμου, Αρετή (2017) Οι επιπτώσεις των κοινωνικών δικτύων στο χώρο εργασίας και την παραγωγικότητα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δαρβάρη, Αναστασία (2017) Έρευνα συμπεριφοράς καταναλωτή για τα προϊόντα της εταιρίας αναψυκτικών «Φλώρινας – Δινάκη» = Consumer behavior research for the beverage products of “Florinas - Dinaki” company. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καναβούρα, Νικολέττα (2017) Eurovision: πολιτισμικό θέαμα και πολιτικές της ταυτότητας: η περίπτωση της ελληνικής παρουσίας και συμμετοχής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαυρομάτη, Λίνα (2017) Η πληροφόρηση στην ψηφιακή εποχή. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουπελίδου, Νίκη-Χριστίνα (2017) Δημόσιες σχέσεις μιας μη κυβερνητικής οργάνωσης, πολιτιστικών και πολιτισμικών οργανώσεων. Πόσο γνωστό είναι το έργο τους και η επικοινωνία τους με τους πολίτες. Μελέτη περίπτωσης: το πολιτιστικό τρίγωνο των Πρεσπών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τζιφέρη, Φωτεινή (2017) Δημιουργία πολυμεσικής εφαρμογής διεθνούς έκθεσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κυνηγοπούλου, Σταυρούλα (2017) Η διαχείριση της ετικέτας (branding) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κυριαζοπούλου, Μαρία (2017) Ελληνικοί τραπεζικοί οργανισμοί και παροχές ηλεκτρονικών συναλλαγών. Μελέτη και σύγκριση περιπτώσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραλίβανου, Νίκη (2017) Τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το φαινόμενο του «επηρεαστή ταξιδιών». BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζαφειρίου, Μαρία (2017) Μάρκετινγκ διαχείρισης κρίσεων σε περιόδους κρίσεων = Crisis management marketing during crisis periods. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Άμπα, Αναστασία and Αριστερόγλου, Αναστασία (2017) Mobile web marketing: δυνατότητες, τάσεις και εφαρμογές των εταιριών = Mobile web marketing: opportunities, trends and corporate’s applications. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσάκα, Έλενα (2017) Δημιουργία ιστοσελίδας καταστήματος γυναίκειων ρούχων για εμπορική χρήση = Website creation about women clothing shop, for commercial use. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χατζακίδου, Δέσποινα and Μούτσα, Μανιόλα (2017) Το διαδίκτυο στην υπηρεσία του e-learning. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βλαχοπούλου, Δέσποινα and Καγιαλή, Ραφαέλα-Αντιγόνη (2017) Διαφήμιση και οργάνωση εκδηλώσεων μέσω του facebook. H υιοθέτησή τους από τις τοπικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νταρακλίτση, Κωνσταντίνα (2017) Τουριστικό Μάρκετινγκ. Η περίπτωση των ελληνικών νησιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ντελοπούλου, Ασπασία-Μαρία and Αγγελή, Μαρία (2017) Διαδικτυακή διαφήμιση και Έλληνες καταναλωτές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σκαρμούτσου, Ειρήνη (2017) Ασφάλεια στο διαδίκτυο και τα κοινωνικά δίκτυα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουκουράβα, Αικατερίνη (2017) Εταιρικά Πληροφοριακά Συστήματα, η χρήση τους από τις ελληνικές εταιρείες για αποτελεσματικό μάνατζμεντ = Corporate Information Systems, their use of Greek companies for effective management. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τρυψιανή, Μαρία (2017) Η εξελικτική πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω των smartphones και των tablets. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κατσαβού, Αλεξάνδρα (2016) Κειμενογραφία διαφήμισης. Ο ρόλος των λέξεων και η διαφημιστική τους θέση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βάλμη, Μαρία (2016) Η αναγκαιότητα του στρατηγικού Marketing στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης η επιχείρηση Corfu Beer. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπούτου, Αργυρώ (2016) Τρόποι προώθησης μέσω του event marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Θεoδωρακάτου, Ευαγγελία and Βέλλιου, Ελένη (2016) Η χρήση των greeklish στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπύρου, Αικατερίνη and Παναγιώτου, Δέσποινα (2016) Μορφές προβολής οινοτουρισμού στην Ανατολική Μακεδονία. Μελέτη περίπτωσης ανάπτυξης στρατηγικής μάνατζμεντ και μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαζγαλτζίδου, Δήμητρα and Nexha, Rovina J. (2016) Σύγχρονοι τρόποι μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων με χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε σχέση με τον τουρισμό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καπώνη, Παναγιώτα (2016) Η εκμετάλλευση των αγορών μέσω facebook. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παρασκευοπούλου, Μαλβίνα (2016) Η ανάδυση του νέου δημοσίου χώρου στο πλαίσιο εφαρμογής δημοσίων σχέσεων μέσω προγραμμάτων ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπράτσια, Ευανθία-Γερισιώλα (2016) Τα ιστολόγια (blogs) ως μορφές έκφρασης και προβολής και τα νομικά προβλήματα που προκύπτουν από την χρήση τους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιαννόπουλος, Χρήστος (2016) Τα social media ως τακτική επίτευξης των στόχων της στρατηγικής των δημοσίων σχέσεων σε αθλητικούς συλλόγους. Συγκριτική μελέτη μεταξύ Ευρωπαϊκών ποδοσφαιρικών συλλόγων = Social media as objective achieving tactic of the public relations strategy in athletic clubs. Comparative research between European football clubs. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κυτέα, Μαρία (2015) Βέλτιστες πρακτικές δημοσίων σχέσεων στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας μιας ελληνικής εταιρείας. Μελέτη περίπτωσης ξενοδοχείου Αλεξάκης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαριανού, Χάιδω and Μαυραπίδου, Πηνελόπη (2015) Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ σε τοπικά-αγροτικά προϊόντα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παυλίδου, Δόμνα (2015) Αξιολόγιση των υπηρεσιών e-learning που παρέχουν τα ελληνικά ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Διονυσοπούλου, Αικατερίνη (2015) Προτάσεις ολοκληρωμένης στρατηγικής event marketing για την προβολή του κλασικού, εναλλακτικού τουρισμού, της διατροφής, του περιβάλλοντος και της ιστορίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ηλιόπουλος, Ανδρέας (2015) Μελέτη περίπτωσης ελληνικών site προσλήψεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

This list was generated on Thu Nov 21 01:20:15 2024 EET.

Created by  Elidoc

To Top