Up a level |
Βλάμη, Παναγιώτα (2007) Περιπτώσεις καταστρατήγησης των καταναλωτικών δικαιωμάτων του πολίτη από τις πρακτικές των απευθείας πωλήσεων : case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γεωργάκα, Αθανασία and Καρανικολάου, Όλγα (2006) Ταξινόμηση των βασικών κατευθύνσεων της ελληνικής διαφήμισης στον περιοδικό τύπο : case study: Η συγκριτική παρουσίαση των σχέσεων των δύο φύλων στο περιοδικό PLAYBOY. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κουτρουμπίνα, Σταυρούλα (2005) Η σημειολογία του θρησκειολογικού λόγου. Ανάλυση του περιεχομένου δημοσιευμάτων στον Τύπο. Επικοινωνιακή αποτίμηση των ποσοτικών και ποιοτικών τους δεδομένων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κούκλη, Παναγιώτα (2005) Η καταλληλότητα παρακολούθηση του προγράμματος ενός τηλεοπτικού σταθμού από ένα παιδί κάτω των 10 ετών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δήμου, Γεωργία (2003) Ερευνητική αξιολόγηση των εφαρμοζόμενων τακτικών τουριστικού μάρκετινγκ των Καστοριανών Ο.Τ.Α.: η αποτελεσματικότητα των μεθόδων προβολής επί των τελικών αποδεκτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc