Ο έντυπος και ηλεκτρονικός Τύπος κατά την προεκλογική περίοδο του Ιανουαρίου του 2015. Ανάλυση περιεχομένων = The print and electronic press during electoral periods of January 2015. Case study. Contents analysis.

Μαλιάγκα, Αναστασία (2018) Ο έντυπος και ηλεκτρονικός Τύπος κατά την προεκλογική περίοδο του Ιανουαρίου του 2015. Ανάλυση περιεχομένων = The print and electronic press during electoral periods of January 2015. Case study. Contents analysis. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC42_2018.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Στην πληροφόρηση κυρίαρχο ρόλο παίζουν τα ΜΜΕ, είτε αυτά συγκαταλέγονται στα «παραδοσιακά» είτε στα σύγχρονα. Διαχρονικά, είναι υπεύθυνα στο να γνωστοποιούν πληροφορίες, να καθορίζουν συνειδήσεις, στάσεις, συμπεριφορές και γνώμες, ανάλογα με τον τρόπο που επιλέγουν να τις παρουσιάσουν. Η στρατηγική πολιτική που θα οργανώσουν και θα θέσουν σε εφαρμογή τα επιτελεία προεκλογικά, βασίζεται στα ΜΜΕ. Το αντικείμενο έρευνας της παρούσας μελέτης αποτελεί ο Τύπος, ο έντυπος και ο ηλεκτρονικός, και διερευνάται ο ρόλος του στην επιρροή που ασκείται από τους υποψηφίους στους ψηφοφόρους, ώστε να κατευθυνθούν ιδεολογικά προς τη μια ή την άλλη πολιτική παράταξη. Η παρούσα εργασία εξετάζει την υπόθεση αν ο Τύπος επηρεάζει αποτελεσματικά τους ψηφοφόρους σε μια προεκλογική περίοδο, και η μελέτη περίπτωσης που εξετάζεται, διερευνά αυτό ακριβώς. Συγκεκριμένα, το ερευνητικό ερώτημα της παρούσας εργασίας αφορά στο κατά πόσο οι ψηφοφόροι της εκλογικής αναμέτρησης στις βουλευτικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015, επηρεάστηκαν από τη στάση του έντυπου ή ηλεκτρονικού Τύπου της Ελλάδας. Μέσω της ερευνητικής μεθόδου της ανάλυσης περιεχομένου, συλλέχθηκε το κατάλληλο υλικό, από πολλαπλές πηγές, όπως οι έντυπες και οι ηλεκτρονικές κυριακάτικες εκδόσεις έξι μεγάλων εφημερίδων, τα επίσημα στοιχεία του ευρωβαρόμετρου που έχουν ως στόχο την καταγραφή των στάσεων των πολιτών όλων των κρατών-μελών της Ε.Ε απέναντι στην Ε.Ε, τις πολιτικές της και την επίδραση που έχουν στην καθημερινότητά τους και τα δελτία τύπου των κομμάτων εξουσίας, και τέθηκε σε επεξεργασία για την εξαγωγή των αποτελεσμάτων.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Κλεφτοδήμος Αλέξανδρος
Uncontrolled Keywords: Έντυπα μέσα μαζικής ενημέρωσης, Ηλεκτρονικά μέσα μαζικής ενημέρωσης, Έντυπος τύπος, Ηλεκτρονικός τύπος, Πολιτικές εκστρατείες, Πολιτικοί, Εκλογές, Ελλάδα, Πολική καμπάνια.
Subjects: Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Π > Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 23 May 2019 08:23
Last Modified: 23 May 2019 08:23
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9942

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top