Το κόστος διαφήμισης στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Αντωνίου, Δημήτριος Ι. and Γκίρλος, Βασίλειος K. (2018) Το κόστος διαφήμισης στο ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
LX8_2018.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (786kB)

Abstract

Η διαδικτυακή διαφήμιση αποτελεί μια σχετικά καινούρια και ενδιαφέρουσα μορφή διαφήμισης και προώθησης, η οποία κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος στις προτιμήσεις των διαφημιστών. Η ηλεκτρονική διαφήμιση αποτελεί κομμάτι του ηλεκτρονικού εμπορίου και διευκολύνει ταυτόχρονα τη δράση του. Αποτελεί μια βασική πηγή εσόδων που αφορά τα site. Τα έσοδα αυτά βελτιώνουν και επεκτείνουν τις υπηρεσίες που παρέχει το ίντερνετ. Παρατηρείται μια διαρκής διακίνηση πληροφοριών, οι οποίες χρησιμοποιούνται με μηδαμινό κόστος από τους χρήστες. Στην παρούσα εργασία έγινε προσπάθεια να καλυφθούν όλες οι πτυχές της ηλεκτρονικής διαφήμισης. Παρουσιάστηκαν στοιχεία, όπως τα είδη ηλεκτρονικού εμπορίου, οι κύριοι τομείς διεξαγωγής, η ασφάλεια στο ηλεκτρονικό εμπόριο, οι τύποι της διαδικτυακής διαφήμισης καθώς και το κόστος της ηλεκτρονικής διαφήμισης.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σαριαννίδης Νικόλαος
Uncontrolled Keywords: Διαδικτυακή διαφήμιση, Ηλεκτρονική διαφήμιση, Κόστος, Ηλεκτρονικό εμπόριο
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Δ > Διαφήμιση
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 01 Mar 2019 09:14
Last Modified: 01 Mar 2019 09:14
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9860

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top