Δημόσιες σχέσεις και μάρκετινγκ στον τουρισμό. Μελέτη περίπτωσης λουτρά Αλμωπίας

Μαυρίδου, Δέσποινα (2018) Δημόσιες σχέσεις και μάρκετινγκ στον τουρισμό. Μελέτη περίπτωσης λουτρά Αλμωπίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC23_2018.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Σκοπός της εν λόγω μελέτης είναι η διερεύνηση των χαρακτηριστικών του τουριστικού μάρκετινγκ. Αναλυτικότερα, η μελέτη στοχεύει στο να παρουσιάσει τον τρόπο με τον οποίο συμβάλει το μάρκετινγκ στην προώθηση του ελληνικού τουρισμού. Ακόμη, γίνεται λόγος για στρατηγικές του μάρκετινγκ που υιοθετούνται προκειμένου να γνωστοποιηθεί το τουριστικό προϊόν στο ευρύ κοινό. Ειδικότερα, στόχος της έρευνας είναι η ανάλυση της γενικότερης έννοιας των δημοσίων σχέσεων και κατά πόσο μεγάλο ρόλο διαδραματίζουν στη προώθηση του τουρισμού. Επιπροσθέτως, στόχος της παρούσας μελέτης είναι να γίνει μία έρευνα σχετικά με την συμβολή του τουριστικού μάρκετινγκ και των δημοσίων σχέσεων στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος που προσφέρουν τα Λουτρά Λουτρακίου Πόζαρ. Η μεθοδολογία της παρούσας μελέτης βασίζεται τόσο στην πρωτογενή όσο και στη δευτερογενή ανάλυση. Η δευτερογενής ανάλυση επιτυγχάνεται με την καταγραφή των απόψεων και εκτιμήσεων άλλων μελετητών της διεθνούς αρθρογραφίας. Πρόκειται για έρευνες που αντλήθηκαν μέσα από την διαδικτυακή μηχανή αναζήτησης Google Scholar. Σχετικά με την πρωτογενή ανάλυση επιτυγχάνεται στο πρακτικό κομμάτι της εν λόγω μελέτης. Συγκεκριμένα, η ανάλυση αυτή θεωρείται ποσοτική, εφόσον επιτεύχθηκε με τη συμβολή ερωτηματολογίου. Το ερωτηματολόγιο διανεμήθηκε σε ξενοδοχειακές μονάδες των Λουτρών Λουτρακίου Πόζαρ, προκειμένου να προσδιοριστεί η δράση τους γύρω από τη συμβολή των δημοσίων σχέσεων στη προώθηση των τουριστικών υπηρεσιών που παρέχουν.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Γιολτζίδου Γεωργία
Uncontrolled Keywords: Τουριστικό προϊόν, Προώθηση, Προβολή, Λουτρά Λουτρακίου Πόζαρ.
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Ι > Ιαματικός τουρισμός
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Τ > Τουρισμός - Ελλάδα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 11 Sep 2018 06:53
Last Modified: 11 Sep 2018 06:53
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9667

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top