Η θεωρία της αριστείας στις δημόσιες σχέσεις: η περίπτωση των ελληνικών επιχειρήσεων

Ντέρου, Μαρίνα (2018) Η θεωρία της αριστείας στις δημόσιες σχέσεις: η περίπτωση των ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC22_2018.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η συγκεκριμένη εργασία μελετάει την σημασία που έχουν οι Δημόσιες Σχέσεις στις επιχειρήσεις καθώς επίσης και το κατά πόσο αυτές εφαρμόζονται σωστά ή όχι, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Διαβάζοντας την εργασία, θα βρείτε παραδείγματα εφαρμογής της αριστείας σε Ευρώπη, Ασία και Αφρική. Η κεντρική μας όμως έρευνα επικεντρώνεται στην Ελλάδα. Σε πρωταρχικό στάδιο αναλύονται οι έννοιες και αναφέρονται και οι 10 βασικές αρχές της αριστείας ενώ σε δεύτερο επίπεδο αναλύουμε κάθε αρχή ξεχωριστά με έρευνες που ήδη έχουν πραγματοποιηθεί όπως επίσης μελετάμε και την εφαρμογή τους στην Ελλάδα. Αναδεικνύεται ο τρόπος με τον οποίο οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων αξιοποιούν τις δημόσιες σχέσεις και όλες τις λειτουργίες τους στην πράξη. Η εργασία συνεπώς προσπαθεί να αναδείξει μέσω της έρευνας με ερωτηματολόγιο στις εταιρίες το κατά πόσο οι δημόσιες σχέσεις εφαρμόζονται σωστά και πώς οι Δημόσιες Σχέσεις έχουν αλλάξει με το πέρασμα των χρόνων.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Αριστεία δημοσίων σχέσεων, Αρχές της αριστείας, Grunig.
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Ε > Επιχειρήσεις
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 11 Sep 2018 06:27
Last Modified: 24 Sep 2018 09:59
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9666

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top