Η διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα: η περίπτωση του twitter

Δομούζη, Βενετία (2017) Η διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα: η περίπτωση του twitter. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC127_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Στη σημερινή εποχή, η χρήση των κοινωνικών δικτύων έχει γίνει ευρέως διαδεδομένη, λόγω της αυξανόμενης ανάπτυξης της τεχνολογίας. Τόσο οι επιχειρήσεις κάνουν πλέον χρήση των κοινωνικών δικτύων, για να προβάλουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, όσο και οι καταναλωτές, αντίστοιχα, για να υποβληθούν σε κάποια αγορά. Με αυτόν τον τρόπο, οι επιχειρήσεις επικοινωνούν με τους καταναλωτές και η διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα είναι αμφίδρομη, και όχι μονόδρομη όπως στα παραδοσιακά μέσα. Στην παρούσα εργασία σκοπός είναι να διερευνηθούν οι απόψεις των φοιτητών του ΤΕΙ Καστοριάς, σχετικά με τις διαφημίσεις στο Twitter. Οι στόχοι της έρευνας είναι η διερεύνηση της συχνότητας του διαδικτύου και του Twitter ειδικότερα από τους φοιτητές του ΤΕΙ Καστοριάς, η διερεύνηση του σκοπού χρήσης του Twitter, η διερεύνηση των απόψεων των φοιτητών σχετικά με τη χρησιμότητα των διαφημίσεων στο Twitter, η μελέτη του βαθμού στον οποίο επηρεάζεται η αγοραστική τους συμπεριφορά από τις διαφημίσεις στο Twitter και η μελέτη ανάκλησης του σήματος των επιχειρήσεων που διαφημίζονται στο Twitter, από τους φοιτητές. Πιο συγκεκριμένα, το πρώτο κεφάλαιο κάνει μια εισαγωγή στα κοινωνικά δίκτυα δίνοντας κάποιους ορισμούς γι’ αυτά, και ακόμα ποια είναι τα δημοφιλέστερα κοινωνικά δίκτυα. Εκτός αυτού, αναφέρεται η χρήση των κοινωνικών δικτύων από τις επιχειρήσεις, όπως και το μάρκετινγκ, όπως αυτό χρησιμοποιείται στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Έπειτα, στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται η διαφήμιση, όπως αυτή χρησιμοποιείται στα κοινωνικά δίκτυα, όπως το Facebook, το You tube, το Instagram, το Linkedin και πιο αναλυτικά στο επόμενο κεφάλαιο αναφέρεται η διαφήμιση στο Twitter. Συγκεκριμένα γίνεται μια παρουσίαση του δικτύου, όπως για παράδειγμα η ίδρυσή του, η χρήση του και οι λειτουργίες του. Έπειτα αναφέρεται η δημοτικότητά του δικτύου στους χρήστες του και τα έσοδα που έχει από τις διαφημίσεις. Αναλυτικότερα, στο επόμενο κεφάλαιο αναφέρεται η διαφήμιση των επιχειρήσεων στο Twitter και πιο συγκεκριμένα οι τρόποι, οι οποίοι χρησιμοποιούνται για να επιτευχθεί η διαφήμιση σε αυτό. Παράλληλα, περιγράφεται πως το Twitter χρησιμοποιείται ως εργαλείο marketing και ως διαφημιστικό εργαλείο και επίσης οι απόψεις των χρηστών για τη διαφήμιση στο Twitter.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Social media, Εταιρείες, Προώθηση προϊόντων, Συμπεριφορά καταναλωτή.
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 03 Sep 2018 09:00
Last Modified: 03 Sep 2018 09:00
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9632

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top