Δημόσιες σχέσεις μιας μη κυβερνητικής οργάνωσης, πολιτιστικών και πολιτισμικών οργανώσεων. Πόσο γνωστό είναι το έργο τους και η επικοινωνία τους με τους πολίτες. Μελέτη περίπτωσης: το πολιτιστικό τρίγωνο των Πρεσπών.

Κουπελίδου, Νίκη-Χριστίνα (2017) Δημόσιες σχέσεις μιας μη κυβερνητικής οργάνωσης, πολιτιστικών και πολιτισμικών οργανώσεων. Πόσο γνωστό είναι το έργο τους και η επικοινωνία τους με τους πολίτες. Μελέτη περίπτωσης: το πολιτιστικό τρίγωνο των Πρεσπών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC105_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (900kB)

Abstract

Οι δημόσιες σχέσεις έχουν οριστεί με ποικίλους και διαφόρους ορισμούς, όμως η σημασία της είναι μια και δεν μεταβάλλεται. Μια επιχείρηση, ένα άτομο, ένας οργανισμός που χρησιμοποιεί τις δημόσιες σχέσεις έχει ως στόχο να δημιουργήσει μια θετική εικόνα προς το κοινό. Σημαντική προϋπόθεση για να σημειώσουν επιτυχία οι δημόσιες σχέσεις είναι να συνοδεύονται από την κατανόηση των αναγκών και την γνώμη του κοινού στην οποία απευθύνεται μια επιχείρηση. Ο μεγάλος ανταγωνισμός που έχει να αντιμετωπίσει μια επιχείρηση καθημερινά, καθιστά απαραίτητη την χρήση των δημοσίων σχέσεων ώστε να λειτουργήσει πάνω σε γερά θεμέλια με διάρκεια, εξέλιξη ώστε να πληθύνει την παραγωγικότητα και το κέρδος της. Συνεπώς οι δημόσιες σχέσεις προσθέτουν κύρος σε μια επιχείρηση, άτομο, οργανισμό και στοχεύουν στην εμπιστοσύνη που θα εμπνέουν στις ομάδες-κοινού που απευθύνονται. Ωστόσο οι δημόσιες σχέσεις δεν είναι εργαλείο επικοινωνίας που χρησιμοποιείται μόνο από ιδιωτικές επιχειρήσεις αλλά και από μη κυβερνητικούς οργανισμούς. Η ειδοποιός διαφορά των επιχειρήσεων και των μη κυβερνητικών οργανισμών είναι ότι οι επιχειρήσεις έχουν ως στόχο το κέρδος ενώ οι μη κυβερνητικοί οργανισμοί υπάρχουν και λειτουργούν για έναν κοινό καλό σκοπό. Για τον λόγο αυτό οι μη κυβερνητικοί οργανισμοί έχουν την ίδια ανάγκη αξιοποίησης των δημοσίων σχέσεων αφού οι ανάγκες συλλογής κεφαλαίων, η προώθηση του εθελοντισμού και η δημιουργία μια θετικής εικόνας του οργανισμού για τον σκοπό της αλλά και τα επιτεύγματα της, τις καθιστούν απαραίτητες. Ο τρόπος χρήσης των δημοσίων σχέσεων στις ιδιωτικές επιχειρήσεις και στους μη κυβερνητικούς οργανισμούς μπορεί να σημειώνει κάποιες διαφορές ωστόσο ο σκοπός και των δυο είναι κοινός. Επίσης θα πραγματοποιηθεί μια μελέτη περίπτωσης που αφορά των μη κυβερνητικό οργανισμό Πολιτιστικό τρίγωνο των Πρεσπών, για το οποίο θα διερευνηθεί το ιστορικό του, οι δράσεις και ο σκοπός του αλλά και πως επιτυγχάνεται η επικοινωνία του με τους πολίτες.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Κωνσταντινόπουλος Πέτρος
Uncontrolled Keywords: Μη κυβερνητικοί οργανισμοί, Δημόσιες σχέσεις των μη κυβερνητικών οργανισμών, Πολιτιστικό Τρίγωνο των Πρεσπών
Subjects: Δ > Δημόσιες δαπάνες
Μ > Μη κυβερνητικές οργανώσεις
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 23 Jul 2018 08:00
Last Modified: 23 Jul 2018 08:00
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9564

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top