Διερεύνηση της ποιότητας υπηρεσίες του ξενοδοχειακού τομέα. Η περίπτωση του ξενοδοχείου Habitat

Χαλκίδου, Κωνσταντίνα (2017) Διερεύνηση της ποιότητας υπηρεσίες του ξενοδοχειακού τομέα. Η περίπτωση του ξενοδοχείου Habitat. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC66_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (790kB)

Abstract

Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα αναλυθεί η έννοια της ποιότητας στις υπηρεσίες του ξενοδοχειακού κλάδου. Και ο ρόλο που αυτή διαδραματίζει στην γενικότερη ικανοποίηση των πελατών, στην βιωσιμότητα και την κερδοφορία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και οργανισμών. Η παροχή υπηρεσιών ποιότητας από τις επιχειρήσεις του ξενοδοχειακού κλάδου αποτελεί ίσως το σημαντικότερο στοιχείο για την μακροπρόθεσμη επιτυχία και κερδοφορία η οποία βασίζεται στην ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη. Η ικανοποίηση των αναγκών των πελατών είναι πολύ σημαντική αν αναλογιστεί κανείς ότι μπορεί να οδηγήσει σε αξιοσημείωτα αποτελέσματα για τις επιχειρήσεις του κλάδου και φυσικά δεν είναι κάτι εύκολο να επιτευχθεί καθώς πρόκειται για ένα άυλο αγαθό. Μέσα από την έρευνα και την βιβλιογραφίας καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι τα στελέχη των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων πρέπει να είναι σε θέση να ερμηνεύουν σωστά τους παράγοντες που συνθέτουν την ποιότητα κατά την παροχή της υπηρεσίας ώστε να μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις καταλληλότερες μεθόδους για την επίτευξη του απώτερου στόχου της επιχείρησης που είναι η ικανοποίηση των αναγκών των πελατών. Επίσης, η ανάλυση της ποιότητας στις υπηρεσίες βοηθά στον προσδιορισμό των διαδικασιών όπου υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης, διευκολύνει στην εκτίμηση πιθανών προβλημάτων κατά την παροχή της υπηρεσίας και επίσης χρησιμοποιείται για την σύγκριση των δραστηριοτήτων της εταιρίας με αυτές των ανταγωνιστών της. Η παρούσα εργασία θα απαντήσει σε βασικά ερωτήματα όπως ποια είναι η έννοια της ποιότητας, πώς μπορούμε να μετρήσουμε την απόδοση μιας επιχείρησης, τον ρόλο της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στην λειτουργία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Θα μελετηθεί η περίπτωση του ξενοδοχείου Habitat,η ποιότητα του και η ικανοποίηση των πελατών με βάση την έρευνα και την μεθοδολογία που εφαρμόστηκε.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Ποιότητα, Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, Υπηρεσίες.
Subjects: Ξ > Ξενοδοχεία
Ξ > Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Π > Ποιότητα υπηρεσιών
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 05 Jul 2018 09:45
Last Modified: 05 Jul 2018 11:53
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9495

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top