Ενδοοικογενειακή βία και κοινωνικό marketing

Ανδρεάδου, Παναγιώτα Χ. (2017) Ενδοοικογενειακή βία και κοινωνικό marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
XR4_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Στα πλαίσια μιας γενικευμένης κρίσης οικονομιών αλλά και αξιών, η ανάγκη για κοινωνικές παροχές στις μέρες μας αυξάνεται ραγδαία. Έτσι λοιπόν εύλογα γεννάται το ερώτημα σχετικά με την επιλογή τομέων ανάπτυξης δράσης πολιτικής ώστε να εξυπηρετείται πάντα η κοινωνική δικαιοσύνη. Μέσα από ένα θέμα-πρόκληση, μας δόθηκε η ευκαιρία να εμβαθύνουμε σε ένα φαινόμενο-πρόβλημα το οποίο δεν κάνει την εμφάνισή του για πρώτη φορά στις μέρες μας από ότι φαίνεται όμως, οι συνθήκες κρίσεις συντελούν και απειλούν με την επίτασή του. Καθώς το πρόβλημα εντοπίζεται μέσα στην οικογένεια, η οποία αποτελεί πρωταρχικό και ουσιαστικό παράγοντα διαμόρφωσης της προσωπικότητας των ανθρώπων, είναι ηθική υποχρέωση όλων να γνωρίζουν πόσο σημαντική είναι η παρέμβαση. Η τοπική κοινωνία του Δήμου Κοζάνης κλήθηκε να απαντήσει για το πόσο ενήμερη είναι σχετικά με το φαινόμενο της ενδοοικογενειακής βίας, καθώς και το βαθμό επιρροής που μπορεί να ασκήσουν τα μέσα του κοινωνικού μάρκετινγκ στον τοπικό πληθυσμό για την εθελοντική διαμόρφωση, τροποποίηση και απαλοιφή συμπεριφορών. Εργαλείο μας ένα δομημένο ερωτηματολόγιο. Στόχος μας είναι να αναδείξουμε εάν επαληθεύονται μια σειρά από υποθέσεις όσον αφορά την αντίληψη των διαφόρων ομάδων του πληθυσμού σχετικά με το τί αποτελεί ενδοοικογενειακή βία, τη σχέση της εκδήλωσης περιστατικών ενδοοικογενειακής βίας και παραγόντων όπως ανεργία, φτώχεια, άγχος, εθισμοί, μορφωτικό επίπεδο κ.ά., όπως και στη διαφοροποίηση των απαντήσεων ανάλογα με το φύλο, το επάγγελμα και το μορφωτικό επίπεδο των ερωτώμενων. Επίσης, θα θέλαμε να εντοπίσουμε τους τρόπους/μέσα με τα οποία μια πιθανή κοινωνική εκστρατεία θα μπορούσε να έχει την ευρύτερη δυνατή πρόσβαση σε εκείνες τις ομάδες του πληθυσμού τις οποίες χαρακτηρίζει η άγνοια. Τα αποτελέσματα της ανάλυσης έρχονται να επιβεβαιώσουν τη διαφορά αντίληψης και στάσεων ανάλογα με το φύλο, και το μορφωτικό επίπεδο στην περιοχή, βοηθώντας μας να σχηματίσουμε μια εικόνα για πιθανή μελλοντική κοινωνική δράση.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καταραχιά Ανδρονίκη
Uncontrolled Keywords: Παράγοντες ενδοοικογενειακής βίας, Κοινωνικό μάρκετινγκ, Κοινωνική δράση, Ερωτηματολόγιο έρευνας
Subjects: Β > Βία
Ο > Οικογένεια
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 14 Feb 2018 10:10
Last Modified: 14 Feb 2018 10:10
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9284

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top