Η τρέχουσα πραγματικότητα για την πολιτιστική χορηγία στην Ελλάδα. Οι στρατηγικές και η διαδικασία λήψης αποφάσεων από πλευράς χορηγών, η χορηγία στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και τα προσχώματα ανεύρεσης χορηγιών από τους πολιτιστικούς φορείς

Μπαμπούλη, Αγγελική (2008) Η τρέχουσα πραγματικότητα για την πολιτιστική χορηγία στην Ελλάδα. Οι στρατηγικές και η διαδικασία λήψης αποφάσεων από πλευράς χορηγών, η χορηγία στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και τα προσχώματα ανεύρεσης χορηγιών από τους πολιτιστικούς φορείς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR85_2008 .pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Ο θεσμός της χορηγίας αντιπροσωπεύει σήμερα έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους του marketing αποτελώντας μία σημαντική επικοινωνιακή δραστηριότητα για τις επιχειρήσεις αλλά και μία βασική παράμετρο της «διαχείρισης γεγονότων» (Event Management). Με γνώμονα την προαγωγή του επιχειρηματικού και του κοινού συμφέροντος, η χορηγία αποτελεί κοινωνική προσφορά με αντιστάθμισμά της τη συλλογική αναγνώριση και την επένδυση στην εταιρική κοινωνική προσωπικότητα με αντάλλαγμα την εικόνα της εταιρείας ως «ενεργού συλλογικού πολίτη». Στη νεότερη Ελλάδα η επιχειρηματική χορηγία εμφανίστηκε περίπου στα τέλη της δεκαετίας του '80, ωστόσο η πραγματική άνθησή της έχει συντελεστεί κυρίως μετά το 1995. Αυτό συνέβη διότι, παρά τη σοβαρή καθυστέρηση, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις συνειδητοποιούν πλέον την τεράστια επικοινωνιακή και στρατηγική της σημασία μέσα στο «παγκόσμιο πλανητικό χωριό». Μέσα σε αυτό το πλαίσιο η διοργάνωση των Ολυμπιακών αγώνων του 2004 αποτέλεσε μία θαυμάσια ευκαιρία για την ανάπτυξη χορηγικών δραστηριοτήτων με εξασφαλισμένη την παγκόσμια προβολή. Άνοιξε νέους ορίζοντες στις ελληνικές επιχειρήσεις και τις έφερε μπροστά στην πρόκληση να διαδραματίσουν έναν ενεργό ρόλο μέσω της διοργάνωσης των Ολυμπιακών Αγώνων. Ήδη αρκετές από τις ελληνικές επιχειρήσεις έχουν αναπτύξει αξιόλογη χορηγική δραστηριότητα σε συνεργασία με οργανώσεις και φορείς που επιτελούν σημαντικότατο ανθρωπιστικό ή κοινωνικό έργο, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι δράσεις που αφορούν την προστασία του περιβάλλοντος. Στη χώρα μας αναπτύσσεται σημαντικά τα τελευταία χρόνια μια ιδιαίτερη μορφή χορηγίας, η πολιτιστική, που θεσπίστηκε μόλις το 2007 με το νόμο 3525/2007. Σκοπός της είναι η χρηματοδότηση πολιτιστικών γεγονότων και εκδηλώσεων σχετικών με τις τέχνες και τα γράμματα από ιδιωτικούς φορείς. Οι επιχειρήσεις μέσω της πολιτιστικής χορηγίας προσπαθούν να προάγουν την εταιρική κοινωνική τους ευθύνη και να δημιουργήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστικών επιχειρήσεων του κλάδου τους

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Φιλιππόπουλος Ανδρέας
Uncontrolled Keywords: Διαχείριση γεγονότων, Πολιτιστική χορηγία, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.
Subjects: Χ > Χορηγία, Επιχειρηματική
E > Events management
Κ > Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης
Π > Πολιτισμός
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 08 Sep 2017 09:23
Last Modified: 26 Jan 2018 08:27
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8988

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top