Η αποτίμηση της διαφήμισης στον αγωνιστικό χώρο του ποδοσφαίρου: μελέτη περίπτωσης

Γιαμπούρη, Σωτηρία (2017) Η αποτίμηση της διαφήμισης στον αγωνιστικό χώρο του ποδοσφαίρου: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC58_2017.pdf
Restricted to Registered users only

Download (1MB)

Abstract

Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει και να καταγράψει αναλυτικά όλα τα θέματα που σχετίζονται με την διαφήμιση στον χώρο του ποδοσφαίρου και κυρίως να αναφέρει την αποτίμηση αυτής τόσο σε οικονομικό, όσο και σε κοινωνικό επίπεδο. Για την καλύτερη παρουσίαση του θέματος η μελέτη χωρίστηκε σε συνολικά τέσσερα κεφάλαια, εκ των οποίων τα δύο πρώτα είναι το θεωρητικό μέρος και τα δύο τελευταία το εμπειρικό μέρος της εργασίας, όπου θα μελετηθεί μια μελέτη περίπτωσης. Πιο αναλυτικά στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στο θεωρητικό πλαίσιο που διέπει το μάρκετινγκ στον χώρο του ποδοσφαίρου, έπειτα από την παρουσίαση ενός σύντομου ιστορικού για αυτό. Περαιτέρω γίνεται αναφορά σε όλες τις βασικές πτυχές του μάρκετινγκ στον κόσμο του ποδοσφαίρου, όπως είναι η οριοθέτηση του ποδοσφαιρικού προϊόντος, οι μέθοδοι προώθησης, κλπ. .Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στο μείγμα μάρκετινγκ του ποδοσφαιρικού προϊόντος, το οποίο αποτελείται από το προϊόν, την τιμή, την προώθηση και την διανομή. Κάθε ένας από τους παράγοντες αυτούς αναλύονται ξεχωριστά, καταγράφοντας τις ιδιαιτερότητες που αποκτούν όταν συνδέονται με τον αθλητισμό και ιδιαίτερα με το ποδόσφαιρο. Το δεύτερο κεφάλαιο μελετάει την επίδραση της διαφήμισης στο κοινό και τις επιχειρήσεις. Η προσέγγιση αυτή γίνεται από την σκοπιά του οικονομικού και κοινωνικού οφέλους που αυτές αποκομίζουν. Το τρίτο κεφάλαιο καταγράφει την μεθοδολογία της έρευνας που ακολουθήθηκε και τον σκοπό της, ενώ στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο, πραγματοποιείται συνέντευξη με άτομο από το χώρο του ποδοσφαίρου, και συγκεκριμένα με άτομο από την ΠΑΕ Πανθρακικός, που δραστηριοποιείται στην Κομοτηνή, και παραθέτονται οι απόψεις του πάνω στο θέμα που μελετάμε. Τα σημαντικότερα συμπεράσματα της έρευνας συνοψίζονται στο τέλος της εργασίας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Μάρκετινγκ ποδοσφαίρου,Προώθηση ποδοσφαιρικού προϊόντος, Διαφήμιση στο ποδόσφαιρο.
Subjects: Α > Αθλητισμός
Δ > Διαφήμιση
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 31 Aug 2017 08:09
Last Modified: 31 Aug 2017 08:09
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8974

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top