Η συμβολή της διαφήμισης στη διαμόρφωση της εταιρικής εικόνας της επιχείρησης

Παλμαντούρα, Ελένη and Χρονάκη, Μαρία (2017) Η συμβολή της διαφήμισης στη διαμόρφωση της εταιρικής εικόνας της επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC46_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

«Η καλύτερη διαφήμιση γίνεται από τους ευχαριστημένους πελάτες». Με αυτή τη φράση, ο Αμερικάνος γκουρού του Μάρκετινγκ, Philip Kotler, θέλησε να τονίσει τη σημασία που παίρνει η διαφήμιση μέσα από την εταιρική εικόνα που προβάλλει η επιχείρηση στους καταναλωτές. Στόχος της εργασίας είναι να αποσαφηνιστεί ο όρος της διαφήμισης καθώς και ο ρόλος που διαδραματίζει στη συγκρότηση μιας συγκεκριμένης εικόνας της επιχείρησης στα μάτια του κοινού. Επιπλέον, θα εξεταστεί η σχέση της με την έννοια της εταιρικής εικόνας και τη λειτουργία αυτής στην αγορά της επιχείρησης. Πιο συγκεκριμένα, στην παρούσας εργασίας, γίνεται εκτενείς ανάλυση των εννοιών της διαφήμισης και της εταιρικής εικόνας. Ακολουθεί σύγκριση μεταξύ των ορισμών που αναλύονται και εξέταση τυχούσας αλληλεξάρτησης ή αλληλεπίδρασης μεταξύ τους. Απώτερος στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι να γίνει κατανόηση σε βάθος η σημαντικότητα της διαφήμισης στη διαμόρφωση της εταιρικής εικόνας της επιχείρησης στην αγορά. Ωστόσο, ένας άλλος παράγοντας που θα μελετηθεί και είναι σχετικός με την αναγνωρισιμότητα σε συνδυασμό με την εταιρική εικόνα, είναι η σχέση που προκύπτει μεταξύ Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) και εταιρικής εικόνας και πως αυτή προβάλλεται μέσα από τη διαφήμιση. Τέλος, το θεωρητικό κομμάτι έρχεται να επιβεβαιώσει η εμπειρική διερεύνηση καθώς αναλύει τον τρόπο και τη χρήση που κάνουν στην διαφήμιση και την εταιρική εικόνα, οι 71 εταιρείες και Όμιλοι – Ηγέτες βασιζόμενη σε τέσσερα μετρήσιμα κριτήρια με δημοσιευμένα αποτελέσματα, με βάση τον Θεσμό Βραβεύσεων True Leaders που διοργανώνει η ICAP Group για το έτος 2015.

Item Type: Thesis (BSc)
Uncontrolled Keywords: Προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, Εταιρική εικόνα, Εταιρική ταυτότητα, Αγορά, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Κ > Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 18 Jul 2017 07:28
Last Modified: 18 Jul 2017 07:28
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8945

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top