Η αναγκαιότητα του στρατηγικού Marketing στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης η επιχείρηση Corfu Beer

Βάλμη, Μαρία (2016) Η αναγκαιότητα του στρατηγικού Marketing στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Μελέτη περίπτωσης η επιχείρηση Corfu Beer. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC117_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η ανάλυση της αναγκαιότητας του στρατηγικού μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις. Επιχειρείται μία έρευνα προκειμένου να γίνει κατανοητό πόσο σημαντικό θεωρείται το στρατηγικό μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις ως προς την επίτευξη των σκοπών τους. Ακόμη γίνεται καταγραφή των χαρακτηριστικών του μάρκετινγκ και του πλαισίου των στρατηγικών που υιοθετούν οι επιχειρήσεις. Πιο αναλυτικά αποτυπώνονται οι στρατηγικές και τα μέσα που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις, έτσι ώστε να διαμορφώσουν ένα υγείες περιβάλλον και να μπορούν να κατακτούν το όραμα τους. Στα πλαίσια της μελέτης αυτής πραγματοποιείται μία πρωτογενής ποιοτική έρευνα, όπου προσδιορίζονται οι στρατηγικές του μάρκετινγκ που εφαρμόζει η επιχείρηση «Κερκυραϊκή Μπύρα».

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Κωνσταντινόπουλος Πέτρος
Uncontrolled Keywords: Προώθηση προϊόντων, Στρατηγική, Μείγμα μάρκετινγκ, Ανάλυση SWOT.
Subjects: Ε > Επιχειρήσεις
Π > Προγραμματισμός δράσης
Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 07 Jun 2017 11:15
Last Modified: 07 Jun 2017 11:15
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8789

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top