Στάσεις νέων καταναλωτών απέναντι στα brands

Καρκάτας, Γρηγόρης (2017) Στάσεις νέων καταναλωτών απέναντι στα brands. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D3_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Σήμερα, οι νέοι αποτελούν τον βασικό στόχο του μάρκετινγκ, αφού προϊόντα και υπηρεσίες που απευθύνονται σε αυτούς, κατακλύζουν την αγορά. Τις περισσότερες φορές, τόσο οι νέοι όσο και οι έφηβοι γίνονται θύματα της διαφήμισης και της μάρκας αφού τα καταναλωτικά πρότυπα της εποχής επηρεάζουν και επιβάλλουν με τον τρόπο τους την καταναλωτική συμπεριφορά τους. Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μεγάλη αλλαγή τόσο ως προς το lifestyle που υιοθετούν οι νέοι, όσο και στην καταναλωτική τους συμπεριφορά. Πλέον, οι νέοι, ωριμάζουν πολύ γρήγορα, με αποτέλεσμα να διαμορφώνουν αντιλήψεις και στάσεις ζωής ώστε να καθορίζουν την καταναλωτική τους συμπεριφορά. Οι νέοι καταναλωτές χαρακτηρίζονται ως άτομα που επηρεάζονται εύκολα από τα ερεθίσματα που δέχονται καθημερινά από τα μέσα ενημέρωσης που βρίσκονται εκτεθειμένοι σε αυτά. Πραγματοποιούν αγορές κυρίως για ρούχα και gadgets, ενώ ξοδεύουν και για τη διασκέδαση τους. Γενικά, είναι μία ομάδα καταναλωτών που οι μάρκετερς πρέπει να δίνουν μεγαλύτερη σημασία στις ανάγκες τους για να μπορέσουν να τους προσεγγίσουν, σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες καταναλωτών. Ο σκοπός της εργασίας που πραγματοποιήθηκε είναι να ερευνηθούν οι στάσεις νέων καταναλωτών απέναντι στα brands. Δηλαδή, το αν και σε ποιο βαθμό επηρεάζουν οι επώνυμες μάρκες τα συναισθήματα των νέων καταναλωτών. Για να γίνει η εξέταση των όσων προαναφέρθηκαν πραγματοποιήθηκε πρωτογενής και δευτερογενής έρευνα. Όσον αφορά τη δευτερογενή έρευνα οι πληροφορίες αντλήθηκαν από ελληνική και διεθνής βιβλιογραφία, άρθρα και πηγές από το διαδίκτυο. Η πρωτογενής έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη συμπλήρωση ερωτηματολογίων από νέους έως 30 ετών από όλη την Ελλάδα. Το ερωτηματολόγιο επιλέχθηκε ως ο καταλληλότερος τρόπος διεξαγωγής της έρευνας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Αγοραστική συμπεριφορά, Brand name
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 19 May 2017 09:01
Last Modified: 19 May 2017 09:01
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8723

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top