Τραπεζικό Μάρκετινγκ και διερεύνηση νέων προσεγγίσεων παροχής Τραπεζικών υπηρεσιών

Κανούτα, Σοφία and Κανούτα, Αναστασία (2017) Τραπεζικό Μάρκετινγκ και διερεύνηση νέων προσεγγίσεων παροχής Τραπεζικών υπηρεσιών. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
MBF17_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (4MB)

Abstract

Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των τάσεων και των απόψεων των πελατών των χρηματοπιστωτικών οργανισμών σχετικά με την καινοτομία των υπηρεσιών, των προϊόντων και των διαδικασιών που έχουν υλοποιηθεί σε κάποιες τράπεζες του εξωτερικού, αλλά και αυτών που έχουν ήδη εφαρμοστεί από τις ελληνικές τράπεζες. Η διερεύνηση αυτή πραγματοποιήθηκε υπό το πρίσμα του τραπεζικού Μάρκετινγκ. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε περιλαμβάνει αρχικά μία βιβλιογραφική ανασκόπηση σχετικά με το Μάρκετινγκ, το τραπεζικό Μάρκετινγκ, τις θεωρίες και τα μοντέλα καινοτομίας. Στη συνέχεια παρουσιάστηκαν οι περιπτώσεις δύο επιτυχημένων μοντέλων καινοτόμων τραπεζών του εξωτερικού, που αποτέλεσαν τη βάση για την κατάρτιση του ερωτηματολογίου, μέσω του οποίου πραγματοποιήθηκε η παρούσα εμπειρική έρευνα. Με τη χρήση της περιγραφικής στατιστικής παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της έρευνας και τέλος, τα συμπεράσματα που προέκυψαν από αυτή. Συνοπτικά αναφέρουμε ότι διαφάνηκε η τάση των πελατών των τραπεζών για αποδοχή των προτεινόμενων καινοτομιών, οι οποίες εμφανίζονται ως ένα βαθμό επιβεβλημένες και από τις τεχνολογικές εξελίξεις της εποχής.

Item Type: Thesis (Masters)
Uncontrolled Keywords: Τραπεζικό μάρκετινγκ, Καινοτόμα τραπεζικά προϊόντα
Subjects: Τ > Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες
Divisions: Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Τραπεζική και Χρηματοοικονομική
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 18 May 2017 07:26
Last Modified: 18 May 2017 07:26
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8716

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top