Εξωστρέφεια και διεθνές μάρκετινγκ στις ελληνικές επιχειρήσεις: η περίπτωση του νομού Πέλλας

Ζαρογουλίδου, Κλεονίκη Α. (2016) Εξωστρέφεια και διεθνές μάρκετινγκ στις ελληνικές επιχειρήσεις: η περίπτωση του νομού Πέλλας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
XR47_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Αρχικά, αναλύονται οι έννοιες της επιχειρηματικότητας, της εξωστρέφειας, της διεθνοποίησης και του διεθνούς μάρκετινγκ. Στη συνέχεια, εξετάζεται το διεθνές εμπορικό επιμελητήριο και γίνεται αναφορά στην εξωστρέφεια και τα κυριότερα προβλήματα των μικρομεσαίων εξαγωγικών επιχειρήσεων του Νομού Πέλλας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καταραχιά Ανδρονίκη
Uncontrolled Keywords: Διεθνοποίηση, Εξωστρέφεια, Διεθνής επιχειρηματικότητα, Διεθνές εμπορικό σύστημα, Διεθνές εμπορικό επιμελητήριο, Νομός Πέλλας (Μελέτη περίπτωσης)
Subjects: Δ > Διεθνές μάρκετινγκ
Ε > Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Μ > Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 10 Feb 2017 10:52
Last Modified: 10 Feb 2017 10:52
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8506

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top