Η στρατηγική μάρκετινγκ των επιχειρήσεων

Κιριντζή, Έυα Θ. (2015) Η στρατηγική μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
XR13_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Αρχικά, αναλύονται οι βασικές αρχές του μάρκετινγκ και εξετάζεται η έννοια της συμπεριφορά του καταναλωτή. Στη συνέχεια, γίνεται αναφορά στο στρατηγικό μάρκετινγκ, στο μίγμα μάρκετινγκ και αναλύεται η οργάνωση και ο έλεγχος των επιχειρήσεων. Επίσης, γίνεται αναφορά στην εφαρμογή της στρατηγικής στην επιχείρηση και συγκεκριμένα στο στρατηγικό σχεδιασμό της. Τέλος, αναλύεται η σύγχρονη προσέγγιση του στρατηγικού μάρκετινγκ μέσα στις επιχειρήσεις σύμφωνα με το σήμερα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σαριαννίδης Νικόλαος
Uncontrolled Keywords: Συμπεριφορά καταναλωτή, Μίγμα μάρκετινγκ, Τιμολογιακή πολιτική, Προώθηση πωλήσεων
Subjects: Μ > Μάρκετινγκ
Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 14 Dec 2016 11:32
Last Modified: 14 Dec 2016 11:32
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8444

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top