Ανίχνευση συναισθηματικής δύναμης στο κοινωνικό web = Social web sentiment analysis

Ταγιανόγλου, Αμβρόσιος (2016) Ανίχνευση συναισθηματικής δύναμης στο κοινωνικό web = Social web sentiment analysis. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
MPRP9_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (22MB)

Abstract

Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της διαδικασίας της εξόρυξης συναισθηματικής δύναμης από κείμενα του κοινωνικού δικτύου Twitter. Στα πλαίσια της μελέτης δημιουργήθηκε ένα βαθμονομημένο λεξικό συναισθηματικών όρων και διάφορα άλλα λεξικά γλωσσολογικών κανόνων που καθιστούν δυνατή την ανίχνευση της συναισθηματικής δύναμης σε κείμενα κοινωνικών δικτύων, μέσω του προγράμματος Sentistrength. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται σημασιολογική ανάλυση του όρου συναίσθημα και πως αυτό αναγνωρίζεται και επηρεάζει την ανθρώπινη ύπαρξη. Έπειτα μελετάται η ανάλυση συναισθήματος και οι προκλήσεις της στην Ελληνική γλώσσα. Επιπρόσθετα γίνεται αναφορά στο κοινωνικό δίκτυο Twitter καθώς και στον τρόπο χρήσης του. Ακόμα, παρουσιάζεται το λεξικό συναισθηματικών όρων που αναπτύχθηκε για την υλοποίηση της παρούσας εργασίας. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται παρουσίαση του λογισμικού Sentistrength που αποδίδει την συναισθηματική δύναμη του κειμένου με βάση τα λεξικά που δημιουργήσαμε και αναλύεται η μεθοδολογία της συναισθηματικής ανάλυσης που χρησιμοποιείται στην παρούσα εργασία Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται ο τρόπος ανίχνευσης συναισθηματικής δύναμης στο κοινωνικό δίκτυο twitter μέσω του λογισμικού Sentistrength και των λεξικών που αναπτύξαμε και παρουσιάζονται τρείς μελέτες περιπτώσεων ανάλυσης συναισθηματικής δύναμης σε κείμενα συγκεκριμένης θεματολογίας. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι εφαρμογές της εξόρυξης και ανίχνευσης συναισθηματικής δύναμης ενώ στο πέμπτο κεφάλαιο αναλύονται οι περιορισμοί της παρούσας εργασίας καθώς και οι ιδέες για μελλοντική έρευνα και εξέλιξη της μελέτης του τομέα της συναισθηματικής ανάλυσης.

Item Type: Thesis (Masters)
Corporate Creators: Λάππας Γεώργιος
Uncontrolled Keywords: Social media, Λεξικό συναισθηματικών όρων, Συναισθηματική δύναμη, Συναισθηματική ανάλυση.
Subjects: Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Λ > Λογισμικό εφαρμογών - Ανάπτυξη
Divisions: Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Δημόσιες Σχέσεις και Μάρκετινγκ με Νέες Τεχνολογίες
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 08 Dec 2016 06:45
Last Modified: 08 Dec 2016 07:03
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8442

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top