Event marketing και η διαδραστική επικοινωνία με το κοινό

Κρίβα, Μαρία (2016) Event marketing και η διαδραστική επικοινωνία με το κοινό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC45_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, οι επιχειρήσεις έρχονται αντιμέτωπες με τη μείωση της αποτελεσματικότητας των κλασικών επικοινωνιών μάρκετινγκ, αφού το κοινό ανταποκρίνεται στα μηνύματα του παραδοσιακού μάρκετινγκ με χαμηλή συμμετοχή και στρατηγικές αποφυγής. Επομένως, εισάγονται νέες επικοινωνιακές μάρκετινγκ στρατηγικές, οι οποίες περιλαμβάνουν την ενεργό συμμετοχή του κοινού. Υπό το πρίσμα αυτών των εξελίξεων, το event μάρκετινγκ γίνεται ένα δημοφιλές εργαλείο για την δημιουργία αλληλεπίδρασης με το κοινό. Η παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρεί να εξετάσει την διαδραστικότητα που επιτυγχάνεται μεταξύ επιχειρήσεων και κοινού, με την χρήση του event μάρκετινγκ. Ως κεντρικό ζήτημα, τίθεται η αποσαφήνιση των επικοινωνιακών τακτικών που εφαρμόζονται κατά τη διάρκεια υλοποίησης του event μάρκετινγκ. Τα στοιχεία της θεωρίας του πρώτου και δευτέρου κεφαλαίου αποτελούνται από ξενόγλωσσα άρθρα, βιβλία, πτυχιακές και μεταπτυχιακές εργασίες και ιστοσελίδες τα οποία συγκεντρώθηκαν με τη βοήθεια του διαδικτύου. Η έρευνα της εργασίας εφαρμόζει την μέθοδο της ανάλυσης περιεχομένου πολλαπλών περιπτωσιολογικών μελετών η οποία υπάγεται στην ποιοτική, δευτερογενή έρευνα. Πιο συγκεκριμένα, αναλύονται δέκα event μάρκετινγκ στρατηγικές διαφορετικών επωνυμιών με στόχο να κατανοηθούν οι τακτικές του event μάρκετινγκ. Κλείνοντας, τα συμπεράσματα της έρευνας παρουσιάζουν πως τα events προσφέρονται ως μια ευκαιρία για αναψυχή και ψυχαγωγία, θέτοντας το κοινό έξω από τη ρουτίνα του με τακτικές οι οποίες ενεργοποιούν τις ανθρώπινες αισθήσεις και συναισθήματα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Event μάρκετινγκ, Βιωματικό μάρκετινγκ, Αισθήσεις, Βιωματική εμπειρία
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
E > Events
E > Events management
Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 15 Jul 2016 07:59
Last Modified: 15 Jul 2016 07:59
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8275

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top