Μορφές προβολής οινοτουρισμού στην Ανατολική Μακεδονία. Μελέτη περίπτωσης ανάπτυξης στρατηγικής μάνατζμεντ και μάρκετινγκ

Μπύρου, Αικατερίνη and Παναγιώτου, Δέσποινα (2016) Μορφές προβολής οινοτουρισμού στην Ανατολική Μακεδονία. Μελέτη περίπτωσης ανάπτυξης στρατηγικής μάνατζμεντ και μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC36_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Η Δράμα αν και μικρή πόλη της ανατολικής Μακεδονίας έχει αρκετά μεγάλη ιστορία για την παραγωγή των κρασιών. Κατά κύριο λόγο αποτελείται από γεωργικές περιοχές και πολλοί είναι εκείνοι που ασχολούνται από τα παλαιά χρόνια με τις αμπελοκαλλιέργειες όπου όσο περνούν τα χρόνια αυξάνονται, με αποτέλεσμα σήμερα να έχει επτά από τα καλύτερα οινοποιεία της Μακεδονίας και της χώρας. Η εξέλιξη αυτή του κρασιού είχε ως αποτέλεσμα να γνωστοποιήσει και να αναπτύξει τον οινοτουρισμό, όπου αποτελεί πλέον μια ειδική κατηγορία τουρισμού, όπου πολλοί είναι οι υποστηρικτές του. Ο οινοτουρισμός συνδυάζει τη γεωργία, τη βιομηχανία και την παροχή υπηρεσιών, συνδυάζει ψυχαγωγία και γνώση. Έτσι είναι πολλοί εκείνοι που επισκέπτονται έναν τέτοιο προορισμό γι’ αυτό το σκοπό. Ένας τέτοιος προορισμός είναι η Δράμα, διότι διαθέτει τα επτά οινοποιεία που αναφέρθηκαν παραπάνω. Αυτά είναι, το Κτήμα Μιχαηλίδη, το Κτήμα Γέννημα Ψυχής του Γιώργου Μανωλεσάκη, το Κτήμα του Κώστα Λαζαρίδη, το Κτήμα του Νίκου Λαζαρίδη, το Κτήμα του Χριστόφορου Παυλίδη, το Κτήμα Τέχνη Οίνου των Γιάννη Παπαδόπουλου και Γιάννη Καλαϊτζίδη και το Κτήμα Οινογένεσις του Μπάκη Τσάλκου. Κατά την διάρκεια της εργασίας, τα οινοποιεία αυτά θα παρουσιαστούν, ώστε να γίνει γνωστή η ιστορία τους και τα προϊόντα τους. Στη συνέχεια αναλύονται δύο πολύ σημαντικά γεγονότα που αφορούν τη βόρεια Ελλάδα, τη Μακεδονία και πιο συγκεκριμένα τη Δράμα. Οι Δρόμοι του Κρασιού της βορείου Ελλάδος, στο οποίο παίρνουν μέρος οινοποιεία απ’ όλη τη βόρεια Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένης της Δράμας και μερικών οινοποιείων που αναφέρθηκαν παραπάνω και η Δραμοινογνωσία, που είναι εκδήλωση που συμμετέχουν μερικά από τα οινοποιεία της Δράμας, και παρουσιάζουν τα προϊόντα τους σε όλο τον κόσμο που θα επισκεφθεί την περιοχή. Επίσης, γίνεται μια αναφορά στο Ιερό του Διονύσου της Καλής Βρύσης, μιας περιοχής του Νομού Δράμας. Τελειώνοντας, η μεθοδολογία που θα χρησιμοποιηθεί στην έρευνα, θα είναι ποιοτική. Θα μελετηθεί η περίπτωση του οινοποιείου Τέχνη Οίνου και θα αναλυθούν τα ερωτηματολόγια τεσσάρων οινοποιείων, για την κατανόηση, του πως τα οινοποιεία αυτά προωθούν τις επιχειρήσεις και τα προϊόντα τους και τι στρατηγικές ακολουθούν.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Κωνσταντινόπουλος Πέτρος
Uncontrolled Keywords: Οινοτουρισμός, Δράμα, Κρασί, Αμπελοκαλλιέργεια
Subjects: Ε > Εναλλακτικός τουρισμός
Ο > Οικοτουρισμός
Ο > Οινοπνευματώδη ποτά - Μάρκετινγκ
Ο > Οινοποιεία
Ο > Οινοποιία
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 07 Jul 2016 10:31
Last Modified: 07 Jul 2016 10:36
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8266

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top