Παράγοντες ικανοποίησης χρηστών ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών: μελέτη περίπτωσης Βιβλιοθήκη ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας και των παραρτημάτων Καστοριάς, Φλώρινας και Γρεβενών

Πάτρα, Άννα Γ. and Πάτρα, Ελένη Γ. (2016) Παράγοντες ικανοποίησης χρηστών ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών: μελέτη περίπτωσης Βιβλιοθήκη ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας και των παραρτημάτων Καστοριάς, Φλώρινας και Γρεβενών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D5_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Στην εργασία αναφέρονται οι ανάγκες των χρηστών για έρευνα, η αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών και γίνεται διαχωρισμός των εννοιών της ποιότητας και της ικανοποίησης πελατών/χρηστών. Αναλύεται η αξιολόγηση των υπηρεσιών και γίνεται εκτενής αναφορά στην ολική ποιότητα, τα πρότυπα αξιολόγησης ποιότητας ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών και τα μοντέλα μέτρησης ικανοποίησης χρηστών. Επίσης, μελετάται η περίπτωση της Βιβλιοθήκης του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας και περιγράφεται ο πληθυσμός της έρευνας, το δείγμα, η μέθοδος συλλογής δεδομένων και παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας ξεχωριστά για κάθε ερώτηση με τη χρήση πινάκων και διαγραμμάτων, ενώ παρουσιάζονται συνοπτικά τα συμπεράσματα της έρευνας αλλά και οι προτάσεις βελτίωσης των προσφερόμενων υπηρεσιών.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες, Βιβλιοθήκη ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας (Μελέτη περίπτωσης), Ικανοποίηση χρηστών, Ποιότητα υπηρεσιών, Αξιολόγηση υπηρεσιών, Προσέλκυση χρηστών στις βιβλιοθήκες, Ερωτηματολόγιο
Subjects: Β > Βιβλιοθήκες
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 23 Jun 2016 09:41
Last Modified: 23 Jun 2016 09:58
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8225

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top