Οι νέες τεχνολογίες στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος

Διαμαντοπούλου, Φανή and Κολιακουδάκη, Μαρία (2015) Οι νέες τεχνολογίες στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC131_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι να διερευνήσει το ρόλο των νέων τεχνολογιών στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίζεται στη συλλογή πρωτογενών και δευτερογενών δεδομένων. Τα δευτερογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από βιβλία, άρθρα σε περιοδικά, αλλά και μέσα από επίσημους διαδικτυακούς τόπους και συνέβαλαν στη συγγραφή του θεωρητικού μέρους της μελέτης. Συγκεκριμένα το θεωρητικό μέρος αναλύει τον κλάδο του τουρισμού, την τουριστική αγορά και τις νέες τεχνολογίες, το ηλεκτρονικό επιχειρείν και τον τουρισμό. Τα πρωτογενή δεδομένα συλλέχθηκαν μέσα από τη διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας χρησιμοποιώντας ως βασικό εργαλείο το ερωτηματολόγιο. Το βασικό συμπέρασμα της εργασίας είναι το σημερινό κοινό που χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για λόγους τουρισμού είναι σε μεγάλο βαθμό κοσμοπολίτικο ταξιδεύοντας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Όσοι ταξιδεύουν προτιμούν οργανωμένες διακοπές κυρίως για λόγους ανάπαυσης αλλά και ψυχαγωγία.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μονοβασίλης Θεόδωρος
Uncontrolled Keywords: Νέες τεχνολογίες, Τουριστικό προϊόν, Τουριστική αγορά, SEO, Ίντερνετ.
Subjects: Η > Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Τ > Τουρισμός - Ελλάδα
Τ > Τουρισμός - Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 24 Mar 2016 12:14
Last Modified: 24 Mar 2016 12:14
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7967

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top