Τσιολάκη, Αστερία Μ. (2015) Στρατηγικές διεθνοποίησης ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων: μια περίπτωση μελέτης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
L72_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (833kB) |
Abstract
Αναλύεται η έννοια της διεθνοποίησης και αναφέρονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που την χαρακτηρίζουν. Παρουσιάζονται οι πιθανές στρατηγικές διεθνοποίησης των επιχειρήσεων και εξετάζονται οι διαφορετικοί τρόποι εξαγωγικών δραστηριοτήτων. Τέλος, μελετάται η περίπτωση της εταιρείας ALFA PASTRY Ο.Ε. και αναλύονται οι στρατηγικές επιλογές των τελευταίων ετών.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Πιτόσκα Ηλέκτρα |
Uncontrolled Keywords: | Αναπτυξιακές στρατηγικές, Στρατηγικές διεθνοποίησης, Διεθνοποίηση, ALFA PASTRY Ο.Ε. (Μελέτη περίπτωσης) |
Subjects: | Μ > Μικρομεσαίες επιχειρήσεις Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός Τ > Τροφή, Βιομηχανία και εμπόριο |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 22 Mar 2016 08:34 |
Last Modified: | 13 Oct 2016 10:29 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7943 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |